کشف ۷۸۱ کیلوگرم تریاک در غرب استان تهران
کشف ۷۸۱ کیلوگرم تریاک در غرب استان تهران

شهریاریها : سردار محسن خانچرلی از کشف ۷۸۱ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی این منطقه خبر داد. وی اظهار کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد افیونی این موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر استان […]

خانچشهریاریها : سردار محسن خانچرلی از کشف ۷۸۱ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی این منطقه خبر داد.

وی اظهار کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد افیونی این موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: سرانجام با اقدامات اطلاعاتی مشخص شد قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد یک محموله ۷۸۱ کیلو‌گرمی تریاک را از استان‌های شرقی کشور به غرب استان تهران منتقل کند که در این‌ ارتباط با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به استان، خودرو ون حامل مواد افیونی شناسایی و در محور آدران به شهریار متوقف شد.

وی با اشاره به انتقال خودرو به پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: در بازرسی از خودرو ۷۸۱ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

خانچرلی در پایان با تأکید بر عزم پلیس در مقابله با قاچاق مواد مخدر از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.