کشف 665 کیلوگرم تریاک در ملارد
کشف 665 کیلوگرم تریاک در ملارد

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی از توقیف خودرو حامل مواد مخدر و کشف 665 کیلوگرم تریاک در شهرستان ملارد خبر داد.  فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران اظهار کرد: صبح امروز در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر مأموران کلانتری بخش صفادشت با انجام اقدامات و کار اطلاعاتی از بارگیری […]

13940327000093_PhotoAشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی از توقیف خودرو حامل مواد مخدر و کشف 665 کیلوگرم تریاک در شهرستان ملارد خبر داد.

 فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران اظهار کرد: صبح امروز در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر مأموران کلانتری بخش صفادشت با انجام اقدامات و کار اطلاعاتی از بارگیری یک محموله مواد افیونی از مقصد شیراز و انتقال آن به غرب استان تهران اطلاع یافتند.

وی افزود: مأموران بعد از کنترل مسیرهای ورودی و خروجی منتهی به شهرستان ملارد و صفادشت به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان کرد: مأموران انتظامی پس از توقیف خودرو و دستگیری راننده و سرنشین آن در بازرسی دقیق از آن تعداد 65 بسته 10 کیلو‌گرمی مواد مخدر از نوع تریاک به مقدار 665 کیلوگرم، دو عدد دستگاه گوشی همراه و تعداد 15 عدد سیم‌کارت صفر را کشف کردند.

خانچرلی در پایان با اشاره به اینکه مواد مکشوفه از شیراز به مقصد غرب استان تهران در حال انتقال بود، متذکر شد: با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان ملارد، خودرو حامل مواد مخدر توقیف شده و قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.