کشف 40000 لیتر سوخت قاچاق از یک دامداری در شهریار
کشف 40000 لیتر سوخت قاچاق از یک دامداری در شهریار

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، افضل گلزاری گفت: با به دست آمدن اخباری مبنی بر اینکه در شهریار فردی به نام “ح-پ” اقدام به دپوی سوخت قاچاق می‌کند، ماموران پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی ادامه داد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی […]

13901116000046_PhotoAشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، افضل گلزاری گفت: با به دست آمدن اخباری مبنی بر اینکه در شهریار فردی به نام “ح-پ” اقدام به دپوی سوخت قاچاق می‌کند، ماموران پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی به همراه نمایندگان شرکت نفت و صنعت و معدن شهرستان شهریار به بازرسی محل پرداختند.

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: در بازدید و بازرسی به عمل آمده از مخازن سوختی تعبیه شده در دامداری، 40 هزار لیتر فرآورده نفتی از نوع گازوییل کشف شد.

گفتنی است، در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و متهم پرونده، تحویل مراجع قضایی شد و مکاتبات لازم با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی انجام و مراتب تحت پیگیری پلیس قرار دارد.