کشف 19 کیلو شیشه در یک مرغداری متروکه در صفادشت
کشف 19 کیلو شیشه در یک مرغداری متروکه در صفادشت

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، ناصر اصلانی گفت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی از فعالیت دو توزیع‌کننده شیشه در یکی از روستاهای صفادشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان ملارد قرار گرفت. وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس، جست‌وجوها در خصوص شناسایی محل اختفای متهمان آغاز شد و در مرحله […]

اصلانیشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، ناصر اصلانی گفت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی از فعالیت دو توزیع‌کننده شیشه در یکی از روستاهای صفادشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان ملارد قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس، جست‌وجوها در خصوص شناسایی محل اختفای متهمان آغاز شد و در مرحله اول تحقیقات میدانی پلیس، مرغداری متروکه‌ای نظر پلیس را به خود جلب کرد.

اصلانی گفت: با هماهنگی مقام قضایی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد وارد مرغداری شده و هر دو متهم را دستگیر کردند و در بازرسی از انبار موجود در مرغداری، 19 کیلو و 643 گرم شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اعلام کرد: متهمان در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه به مرجع قضایی تحویل داده شدند.