کشف 19 کیلو گرم هروئین در شهر پرند
کشف 19 کیلو گرم هروئین در شهر پرند

شهریاریها :  پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت طی عملیات ضربتی سه سوداگر مواد افیونی را با بیش از 19 کیلوگرم هروئین در محدوده شهر جدید پرند دستگیر کردند. سرهنگ “محمد بخشنده” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از طریق منابع اطلاعاتی […]

سارقشهریاریها :  پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت طی عملیات ضربتی سه سوداگر مواد افیونی را با بیش از 19 کیلوگرم هروئین در محدوده شهر جدید پرند دستگیر کردند.

سرهنگ “محمد بخشنده” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از طریق منابع اطلاعاتی دریافتند، سه توزیع کننده موادمخدر قصد دارند مقادیر قابل توجهی هرویین را از شهرهای جنوبی کشور به تهران منتقل و به صورت خرده فروشی توزیع کنند؛ بنابراین تحقیقات برای دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی ضمن شناسایی مخفیگاه متهمان در محدوده شهر جدید “پرند”، دریافتند آنها از قاچاقچیان سابقه دار مواد افیونی هستند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با صدور دستور مقام قضایی، ماموران طی یک عملیات ضربتی، هر سه متهم به نام های “ع”، “ف” و “م” را در مخفیگاهشان در حالیکه قصد داشتند با سلاح سرد با آنها درگیر شوند، دستگیر کنند.

بخشنده افزود: متهمان در بازجویی های پلیسی به جرایم خود مبنی بر قاچاق و توزیع موادمخدر اعتراف کردند؛ در بازرسی از مخفیگاه آنها 19 کیلوگرم هروئین، 500 گرم تریاک، 130 گرم شیره تریاک و 2 دستگاه خودرو که برای انتقال مواد مخدر استفاده می شد، کشف شد.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در خاتمه گفت: متهمان پس از اعتراف به جرایم خود برای سیر مراحل قانونی به دادسرای انقلاب منتقل شدند.