کشف ۵۷ کیلو موادمخدر از اتاق خواب در ملارد
کشف ۵۷ کیلو موادمخدر از اتاق خواب در ملارد

شهریاریها : برزو همتی امروز در غرب استان تهران اظهار کرد: در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه افرادی به هویت «پ ـ پ» و «م ـ پ» اقدام به توزیع مواد مخدر در سرآسیاب از توابع شهرستان ملارد می‌کنند، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت. وی […]

انتظامیشهریاریها : برزو همتی امروز در غرب استان تهران اظهار کرد: در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه افرادی به هویت «پ ـ پ» و «م ـ پ» اقدام به توزیع مواد مخدر در سرآسیاب از توابع شهرستان ملارد می‌کنند، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و تخصصی پیرامون موضوع فوق و اطمینان از صحت و سقم موضوع و پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد منزل متهمان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از منزل قاچاقچیان، از داخل اتاق خواب مقدار ۵۷ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و دو قاچاقچی را نیز در این رابطه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در پایان متذکر شد: قاچاقچیان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.