کشف ۳۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در یک ماه
کشف ۳۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در یک ماه

شهریاریها : فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف محموله های قاچاق به ارزش بیش از ۳۵ میلیارد ریال در یک ماه گذشته خبر داد. سردار محسن خانچرلی گفت: به منظور تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا در خصوص مبارزه با وارد کنندگان کالاهای قاچاق، در یک ماه گذشته، مأموران انتظامی غرب استان تهران با […]

شهریاریها : فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف محموله های قاچاق به ارزش بیش از ۳۵ میلیارد ریال در یک ماه گذشته خبر داد.

سردار محسن خانچرلی گفت: به منظور تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا در خصوص مبارزه با وارد کنندگان کالاهای قاچاق، در یک ماه گذشته، مأموران انتظامی غرب استان تهران با اجرای طرح‌های ضربتی، شناسایی خودروهای حامل کالای قاچاق را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی با رصد محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان‌های غرب استان تهران و کنترل جاده‌ها به صورت شبانه‌روزی در یک ماه گذشته موفق به توقیف ۳۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل کالای قاچاق شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها تعداد قابل توجهی، مواد غذایی، داروهای غیرمجاز، لوازم خانگی، میوه، چوب، تجهیزات رایانه‌ای، لوازم بهداشتی، اسباب بازی و پلاستیک قاچاق کشف و ۱۳۶ قاچاقچی نیز در این زمینه دستگیر شدند.

سردار خانچرلی با اشاره به تشکیل ۱۳۱ پرونده در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و افزایش ۷۸ درصدی کشف کالای قاچاق، گفت: متهمان دستگیر شده، پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: تمام سعی و تلاش پلیس غرب استان تهران بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان‌های مرتبط بتواند این پدیده را به حداقل رسانده و آن را به صورت ریشه‌ای برطرف کند.