کشف ۱۱ میلیارد ریال مودم قاچاق در غرب تهران
کشف ۱۱ میلیارد ریال مودم قاچاق در غرب تهران

شهریاریها : فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۱۱ میلیارد ریال مودم قاچاق در غرب تهران خبر داد.  سردار محسن خانچرلی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران یگان امداد استان حین گشت زنی در عوارضی تهران-ساوه به یک دستگاه خودرو تریلی مشکوک شده […]

شهریاریها : فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۱۱ میلیارد ریال مودم قاچاق در غرب تهران خبر داد.

 سردار محسن خانچرلی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران یگان امداد استان حین گشت زنی در عوارضی تهران-ساوه به یک دستگاه خودرو تریلی مشکوک شده و جهت بررسی، خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی ۳۴۲ کارتن مودم قاچاق کشف کردند،افزود: با توجه به فقدان مدارک گمرکی در این خصوص، متهم بلافاصله دستگیر و جهت بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال داده شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۱۱ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به تاثیرات منفی قاچاق کالا بر اقتصاد، گفت: پلیس به شدت با این معضل اقتصادی مبارزه کرده و تمام محورهای مواصلاتی غرب استان تهران را به شدت زیر نظر دارد و در برخورد با متخلفان لحظه ای درنگ نخواهد کرد.

خانچرلی در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی طبق قانون با جدیت با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد از شهروندان خواست:تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.