کشف محموله ۲۰ میلیارد ریالی در غرب استان تهران
کشف محموله ۲۰ میلیارد ریالی در غرب استان تهران

شهریاریها : فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: محموله ۲۰ میلیارد ریالی قاچاق در غرب استان تهران کشف شد. سردار محسن خانچرلی صبح امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در اجرای طرح ایست و بازرسی مبارزه با کالای قاچاق و موادمخدر مأموران یگان امداد استان تهران هنگام گشت زنی در محور تهران […]

شهریاریها : فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: محموله ۲۰ میلیارد ریالی قاچاق در غرب استان تهران کشف شد.

سردار محسن خانچرلی صبح امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در اجرای طرح ایست و بازرسی مبارزه با کالای قاچاق و موادمخدر مأموران یگان امداد استان تهران هنگام گشت زنی در محور تهران – ساوه به یک دستگاه تریلی مشکوک شده و اقدام به توقیف خودرو کردند.

وی افزود: ماموران طی بازرسی های انجام شده از خودرو توقیفی موفق به کشف یک کانتینر لوازم و قطعات خودرو قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال شدند و راننده متخلف را دستگیر کردند. 

این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به اینکه قاچاقچیان ضربه مهلکی بر پیکره نظام اقتصادی کشور وارد میکنند و مبارزه با قاچاقچیان در الویت دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد، متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان گفت: پدیده قاچاق معضل بزرگی است که ریشه های توانمندی و رشد و شکوفایی کشور را به خطر می اندازد و با تمام توان آمادگی مقابله با هر گونه بی قانونی و ورود هر نوع کالای قاچاق را داریم و برای حمایت از کالای ایرانی و تولید کنندگان داخلی و مبارزه با قاچاقچیان از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.