کشف محموله سه میلیاردی باطری های قاچاق در غرب استان تهران
کشف محموله سه میلیاردی باطری های قاچاق در غرب استان تهران

شهریاریها : فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: محموله سه میلیاردی باطری های قاچاق در غرب استان تهران کشف شد.  سردار محسن خانچرلی عصر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: ماموران گشت یگان امداد شهرستان ملارد، روز گذشته حین گشت زنی به یک دستگاه تریلی مشکوک شده و به راننده آن دستور ایست دادند. وی افزود: […]

شهریاریها : فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: محموله سه میلیاردی باطری های قاچاق در غرب استان تهران کشف شد.

 سردار محسن خانچرلی عصر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: ماموران گشت یگان امداد شهرستان ملارد، روز گذشته حین گشت زنی به یک دستگاه تریلی مشکوک شده و به راننده آن دستور ایست دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ، تعداد یک هزار و ۱۸۲ عدد باطری خودرو خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را سه میلیارد ریال برآورد کردند.

خانچرلی ادامه داد: در این راستا خودرو توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر و جهت بررسی بیشتر به یگان امداد شهرستان ملارد منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطر نشان کرد : قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می شود که بایستی با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده اجتماعی، قدم های مفید و موثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی غرب استان تهران تمام محورهای مواصلاتی این محدوده را زیر نظر دارند، گفت: کوچکترین تخلفی از دید پلیس مخفی نخواهد ماند.