کشف بیش از 80 هزار عدد قرص روان‌گردان در کرج
کشف بیش از 80 هزار عدد قرص روان‌گردان در کرج

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز،‌ سید حسین سیدحقیقی اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت فردی در خصوص نگهداری و فروش قرص‌های روان‌گردان پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 21 فاز چهار مهرشهر قرار گرفت. وی ادامه داد‌: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع و شناسایی محل فعالیت […]

انتظامیشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز،‌ سید حسین سیدحقیقی اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت فردی در خصوص نگهداری و فروش قرص‌های روان‌گردان پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 21 فاز چهار مهرشهر قرار گرفت.

وی ادامه داد‌: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع و شناسایی محل فعالیت متهم با هماهنگی مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.

سیدحقیقی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های ماموران به جرم خود مبنی بر جمع‌آوری و فروش قرص‌های روان‌گردان اعتراف کرده و در بررسی سوابق وی نیز مشخص شد که دارای یک فقره سابقه کیفری در این زمینه می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم و محل دپو قرص‌های روان‌گردان، مقدار 80 هزار و 369 عدد انواع قرص‌های روان‌گردان و 345 عدد اقلام غیر بهداشتی کشف ش