کشف بیش از ۶۱ کیلوگرم تریاک از داخل اتاق خواب در فردوسیه
کشف بیش از ۶۱ کیلوگرم تریاک از داخل اتاق خواب در فردوسیه

شهریاریها : افضل گلزاری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران غرب استان تهران از کشف بیش از ۶۱ کیلوگرم تریاک از داخل اتاق خواب در فردوسیه شهریار با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد. جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با قاچاقچیان مواد مخدر […]

۱۳۹۵۰۵۲۰۰۰۰۱۷۶_PhotoAشهریاریها : افضل گلزاری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران غرب استان تهران از کشف بیش از ۶۱ کیلوگرم تریاک از داخل اتاق خواب در فردوسیه شهریار با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با قاچاقچیان مواد مخدر و در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی منزل متهم در فردوسیه شهریار شده و با هماهنگی مقام قضائی وارد منزل قاچاقچی شدند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: مأموران در بازرسی از منزل متهم از داخل اتاق خواب ۶۱ کیلو و ۱۸۷ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

گلزاری در پایان با اشاره به اینکه در این عملیات یک دستگاه خودروی پراید توقیف شد، متذکر شد: در همین راستا متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.