کتاب جامع شهرستان ملارد تدوین می شود
کتاب جامع شهرستان ملارد تدوین می شود

شهریاریها : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد از رایزنی این مجموعه با انجمن کتابخانه ها برای تألیف کتاب جامع ملارد خبر داد. علیرضا رئیس اوژن در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرستان ملارد از توانمندی و استعدادهای برجسته و قابل توجهی برخوردار است که لزوم شناسایی و معرفی آن احساس […]

متفرقهشهریاریها : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد از رایزنی این مجموعه با انجمن کتابخانه ها برای تألیف کتاب جامع ملارد خبر داد.

علیرضا رئیس اوژن در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرستان ملارد از توانمندی و استعدادهای برجسته و قابل توجهی برخوردار است که لزوم شناسایی و معرفی آن احساس می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد افزود: مسکوت ماندن توانمندی های موجود، عاقلانه به نظر نمی رسد و می طلبد با اتخاذ تدابیری ویژه نسبت به جمع آوری، معرفی و واکاوی تاریخ  و پیشینه این شهرستان، تهدیدات و فرصت های موجود در آن اقدام شود.

رئیس اوژن گفت:در نظر داریم با رایزنی انجمن کتابخانه ها در این منطقه، نسبت به تألیف کتاب جامع ملارد، گام مثبت و سازنده ای برداشته شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد عنوان کرد: بطور یقین با تألیف و گردآوری مجموعه مذکور می توان از فرصت های موجود برای تسریع توسعه پایدار و شکوفایی منطقه بهره مند شد و در مقابل برای رفع تهدیدات و آسیب های احتمالی، اقدامات پیشگیرانه لازم را مدنظر قرار داد.

وی افزود: الگو سازی و الگو گیری صحیح و اصولی در چارچوب  ارزش های اجتماعی و فرهنگی جامعه، اصلی ضروری است که در صورت کم توجهی یا بی توجهی به آن، مهار آسیب های اجتماعی این شهرستان دشوار خواهد بود.

رئیس اوژن یادآور شد: ایجاد موازنه میان سنت و تجدد در منطقه ملارد که از خرده فرهنگ های متعدد و متکثری برخوردار است، ضرورتی اجتناب ناپذیر به نظر می رسد که تحقق این امر خطیر مستلزم همگرایی و هم افزایی تمامی دستگاه های فرهنگی فعال در شهرستان ملارد و تلاش و دقت نظر خانواده های ساکن در ملارد است.