کاهش 90 درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های کشور
کاهش 90 درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های کشور

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، ناصر اصلانی گفت: پلیس غرب استان تهران با حضور محسوس در نقاط حساس و حادثه‌خیز، محورهای منتهی به غرب استان تهران و به‌کارگیری همه امکانات و کارکنان پلیس‌های راهور با همکاری مضاعف کارکنان انتظامی، کارنامه موفقی را در حوزه کاهش تصادفات در ایام تعطیلات نوروزی بر جای گذاشت. […]

aslani-2شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، ناصر اصلانی گفت: پلیس غرب استان تهران با حضور محسوس در نقاط حساس و حادثه‌خیز، محورهای منتهی به غرب استان تهران و به‌کارگیری همه امکانات و کارکنان پلیس‌های راهور با همکاری مضاعف کارکنان انتظامی، کارنامه موفقی را در حوزه کاهش تصادفات در ایام تعطیلات نوروزی بر جای گذاشت.

وی افزود: با تلاش مضاعف کارکنان و همکاری خوب شهروندان و مسافران نوروزی در حوزه تصادفات خسارتی و جرحی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، با کاهش 30 درصدی و در تصادفات فوتی با 90 درصد کاهش مواجه بوده‌ایم.

*70 درصد از علل سوانح رانندگی خطای انسانی است

رئیس پلیس غرب استان تهران تصریح کرد: براساس گزارش کارشناسان تصادفات پلیس‌های راهور استان، 70 درصد از علل سوانح رانندگی در ایام تعطیلات نوروزی، خطای انسانی و 30 درصد دیگر سایر علل از قبیل نقص راه و … بوده است.

اصلانی در پایان گفت: امیدواریم با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و نهادینه شدن فرهنگ ترافیک، تعامل و همکاری بیشتر مردم شاهد کاهش مطلوب تصادفات در آینده باشیم.