کانون تیراندازی با کمان شهرستان شهریار افتتاح شد
کانون تیراندازی با کمان شهرستان شهریار افتتاح شد

شهریاریها :  کانون تیر اندازی با کمان شهرستان شهریار با حضور عضو فراکسیون ورزش های رزمی مجلس شورای اسلامی در سالن زنده یاد جلال رضوی این شهرستان آغاز به کار کرد. کانون تیراندازی با کمان شهرستان شهریار با حضور حسین گروسی نماینده مجلس،احمد عبدالوند ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، سر مربی تیم ملی […]

DSC00042شهریاریها :  کانون تیر اندازی با کمان شهرستان شهریار با حضور عضو فراکسیون ورزش های رزمی مجلس شورای اسلامی در سالن زنده یاد جلال رضوی این شهرستان آغاز به کار کرد.

کانون تیراندازی با کمان شهرستان شهریار با حضور حسین گروسی نماینده مجلس،احمد عبدالوند ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، سر مربی تیم ملی تیراندازی با کمان، دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان تهران و تعدادی از ملی پوشان و ورزشکاران شهریاری در سالن زنده یاد جلال رضوی این شهرستان افتتاح شد.

حسین گروسی عضو فراکسیون ورزشهای رزمی مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: شهرستان شهریار در زمینه ورزش از پتانسیل قابل توجه ای در تمام ورزش ها برخوردار است و این خود یک فرصت برای ارتقای سطح ورزشی شهرستان است.

وی ادامه داد: ورزشکاران شهریاری در تمام عرصهای ورزش های حرفه ای در سطح استان، کشور و حتی جهانی از جایگاه ویژه ای برخودار است و نمونه آن را می توان در بازیهای اینچئون مشاهده کرد که از میان مدال آوران دو نفر فرزند شهریار بودند.

حسین گروسی بیان کرد: تیراندازی با کمان یکی از ورزش های شاد و تاکید شده است زیرا در احادیث داریم که آمده به فرزندان خود تیراندازی، اسب سواری و شنا را یاد بدهید.

نماینده مردم شهرستان های شهریار قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی افزود در حال حاضر هر گونه هزینه ای که برای ورزش چه در سطح آماتور و چه در سطح حرفه ای بشود موجب کاهش آسیب های اجتماعی میشود زیرا جوانان با ورزش کردن در کنار تندرستی هیجانات جوانی را نیز کنترل می کنند.

در ادامه احمد عبد‌الوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار گفت: امروز شاهد این هستیم که اولین کانون تیراندازی با کمان شهریار با همت مسئولان و دست اندرکاران امر ورزش در شهریار و تلاش های لیلا کریم قلی رئیس هیئت  تیراندازی با کمان افتتاح شد.

وی ادامه داد : اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار با تلاش های شبانه روزی در صدد این است که زیر ساخت های مورد نیاز ورزش شهرستان را فراهم کند و این افتتاح قدمی موثر در این راه است.

احمد عبد‌الوند افزود: در شهریار به جهت مهاجری پذیری و میزان افزایش جمعیت سالیانه بیش از 7% فرصت مناسبی ایجاد میشود تا بتوانیم از پتانسیل های این جمعیت در جهت افزایش سطح حرفه ای ورزش استفاده کنیم که این مهم تا هم اینک یکی از رئوس برنامه های این اداره بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار در خاتمه افزود: جوانان شهریاری در تمام عرصه های ورزشی سرآمد هستند و این نیازمند توجهات بیشتر از سوی مسئولان است و این را باید گفت که در شهرستان شهریار وفاقی که میان مسئولان شهریست موجب شده که ورزشکاران با دلگرمی بیشتری به ورزش و تندرستی خود اهمیت بدهند.