شیخی از پیروزی تیم‌های والیبال شهریار در لیگ والیبال کشور خبر داد
شیخی از پیروزی تیم‌های والیبال شهریار در لیگ والیبال کشور خبر داد

شهریاریها : رئیس هیئت والیبال شهرستان شهریار از پیروزی تیم های والیبال در لیگ یک بزرگسالان و نوجوانان خبر داد.  به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛ محمد شیخی افزود: رقابت های والیبال دسته یکم کشور در رده سنی بزرگسالان و نوجوانان روز یکشنبه در شهریار ادامه پیدا کرد و هر ۲ […]

شهریاریها : رئیس هیئت والیبال شهرستان شهریار از پیروزی تیم های والیبال در لیگ یک بزرگسالان و نوجوانان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛ محمد شیخی افزود: رقابت های والیبال دسته یکم کشور در رده سنی بزرگسالان و نوجوانان روز یکشنبه در شهریار ادامه پیدا کرد و هر ۲ نماینده شهرستان شهریار در این مسابقات به یک پیروزی دیگر دست یافتند.

وی گفت: تیم‌های والیبال پرسپولیس در رده های بزرگسالان و نوجوانان ، ۲ تیمی هستند که شهریار میزبانی آنها را در لیگ دسته یک کشور بر عهده دارد و هر ۲ تیم نیز توانسته‌اند عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و خود را مدعی صعود معرفی کنند.

رئیس هیئت والیبال شهرستان شهریار گفت: در ادامه این مسابقات، روز یکشنبه تیم بزرگسالان پرسپولیس کهن کیش در سالن شورا شهریار برابر تیم نفت و پالایش آبادان قرار گرفت و موفق شد در یک بازی نزدیک و تنگاتنگ با نتیجه ۳ بر ۲ این تیم آبادانی را شکست دهد.

شیخی بیان داشت: تیم پرسپولیس بزرگسالان کهن کیش با نتایج (۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۳) برابر حریف آبادانی خود به برتر دست یافت.

وی عنوان کرد: تیم نوجوانان پرسپولیس هم با مربیگری طاهر نفریه و علیرضا شاهمیری در بازی اول در لیگ دسته یکم با نتیجه ۳ بر ۱ تیم کرمان و در بازی دوم تیم اراک را با همین نتیجه شکست داد.

این مسئول در پایان ضمن تشکر از احمد عبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار به جهت حمایت از میزبانی این شهرستان در لیگ دسته یکم والیبال از زحمات اصغر نائینی و حسین وزیری مربیان تیم بزرگسالان پرسپولیس کهن کیش تقدیر کرد.