پلمپ ۷۰ عکاسی و چاپخانه غیرمجاز در شهرستان شهریار
پلمپ ۷۰ عکاسی و چاپخانه غیرمجاز در شهرستان شهریار

شهریاریها : عیسی وحدت جوان رئیس اتحادیه عکاسان و چاپخانه‌داران شهرستان شهریار از طرحی دوروزه در خصوص پلمپ ۷۰ عکاسی و چاپخانه غیرمجاز در شهرستان شهریار خبرداد.  وحدت جوان رئیس اتحادیه عکاسان و چاپخانه‌داران شهرستان شهریار طی گفت‌وگو با خبرنگار فارس، گفت: طی اخطاریه‌هایی که مدت ۶ماه گذشته به واحدهای غیرمجاز در شهرستان شهریار ابلاغ‌شده، […]

شهریاریها : عیسی وحدت جوان رئیس اتحادیه عکاسان و چاپخانه‌داران شهرستان شهریار از طرحی دوروزه در خصوص پلمپ ۷۰ عکاسی و چاپخانه غیرمجاز در شهرستان شهریار خبرداد.

 وحدت جوان رئیس اتحادیه عکاسان و چاپخانه‌داران شهرستان شهریار طی گفت‌وگو با خبرنگار فارس، گفت: طی اخطاریه‌هایی که مدت ۶ماه گذشته به واحدهای غیرمجاز در شهرستان شهریار ابلاغ‌شده، با بی‌توجهی پاره‌ای از این مراکز روبه‌رو گردیده بود.

رئیس اتحادیه عکاسان و چاپخانه داران شهریار افزود: طی طرحی دو روزه که با همراهی اتاق اصناف شهرستان شهریار و اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران صورت گرفت، کلیه مراکزی که در راستای قانون‌مند شدن اقدامی را انجام نداده بودند، مورد توجه این طرح قرار گرفتند و جهت اعمال شرایط قانونی پلمپ و به اداره اماکن شهرستان شهریار معرفی گردیدند.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی جغرافیایی شهرستان شهریار و رشد قارچ‌گونه مراکز غیرمجاز در اصنافی همچون عکاسی‌ها و چاپخانه‌ها، نظارت در تمامی نقاط شهر کاری بس دشوار و دور از انتظار است؛ اما اگر شهروندان در ابتدای عقد قراردادهای کاری خود با مراکز نام‌برده شده، از دارا بودن مجوزهای مربوطه اطمینان حاصل کنند و با رؤیت نسخه‌های اصلی مدارک مربوطه به عقد قرارداد اقدام کنند. در صورت بروز مشکلی در این حوزه، حتماً از طریق اتحادیه مربوطه قابل‌ پیگیری خواهد بود.

وی در آخر گفت: گفتنی است که اکثر مشکلات و شکایات مردم از مراکزی است که هیچ‌گونه اقدامی در راستای قانون‌مند شدن ندارند.