پلمب واحد غیرمجاز پخت نان فانتزی در شهریار
پلمب واحد غیرمجاز پخت نان فانتزی در شهریار

شهریاریها : جمشید واشانی با اشاره به اهمیت سلامت مواد خوراکی در تندرستی انسان‌ها از کشف و پلمب یک واحد غیرمجاز پخت نان فانتزی در شهرستان شهریار خبر داد. رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار بیان کرد: به وسیله سامانه ارتباطات مردمی وزارت بهداشت (۱۹۰) گزارشی مبنی بر فعالیت غیرمجاز یک واحد پخت نان […]

متفرقهشهریاریها : جمشید واشانی با اشاره به اهمیت سلامت مواد خوراکی در تندرستی انسان‌ها از کشف و پلمب یک واحد غیرمجاز پخت نان فانتزی در شهرستان شهریار خبر داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار بیان کرد: به وسیله سامانه ارتباطات مردمی وزارت بهداشت (۱۹۰) گزارشی مبنی بر فعالیت غیرمجاز یک واحد پخت نان فانتزی در یک گاراژ مواد ضایعاتی در شهر امیریه به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان ارسال شد.

وی تصریح کرد: پس از اخذ مجوز ورود از دادستانی شهرستان شهریار، کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان در قالب تیم مشترک در معیت اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی و نماینده حقوقی این شبکه به آدرس اعلام شده مراجعه کردند.

واشانی با اشاره به اهتمام شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار به برخورد با متخلفان خاطرنشان کرد: کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان محصولات و تجهیزات کار این واحد متخلف را توقیف کردند و این کارگاه پلمب شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار در پایان متذکر شد: پرونده این واحد متخلف به دلیل فعالیت غیرمجاز و به خطر انداختن سلامتی شهروندان برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.