پروژه مسکن مهر اندیشه از پیشرفته‌ترین پروژه‌های کشور است
پروژه مسکن مهر اندیشه از پیشرفته‌ترین پروژه‌های کشور است

شهریاریها : محمد آیینی در حاشیه افتتاح ۲۳۰۰ واحد مسکن مهر شهر جدید اندیشه که با حضور استاندار تهران ظهر امروز صورت گرفت، اظهار کرد: امروز توانستیم به عهدی که با مردم داشتیم وفا کرده و با تخصیص تمام خدمات مربوطه به مسکن مهر به این تعداد واحد که امروز افتتاح شد، پیشرفتی در خصوص […]

mohandesشهریاریها : محمد آیینی در حاشیه افتتاح ۲۳۰۰ واحد مسکن مهر شهر جدید اندیشه که با حضور استاندار تهران ظهر امروز صورت گرفت، اظهار کرد: امروز توانستیم به عهدی که با مردم داشتیم وفا کرده و با تخصیص تمام خدمات مربوطه به مسکن مهر به این تعداد واحد که امروز افتتاح شد، پیشرفتی در خصوص تحویل پروژه‌های مسکن مهر اندیشه داشته‌باشیم.

وی بیان کرد: کار که امروز صورت گرفت با سختی و کوشش مسئولان به نتیجه رسیده‌است و تا هم‌اینک بیش از ۷۵ درصد مسکن مهر شهر جدید اندیشه با تمامی خدمات زیربنایی آماده و تحویل متقاضیان شده‌است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه تصریح کرد: قطعاً اگر صبوری و متانت متقاضیان مسکن مهر و همراهی مسئولان فرادستی و همچنین مسئولان شهرستان نبود، امروز نمی‌توانستیم این مهم را به نتیجه برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این راه یکی از ادارات و نهادهایی که مجدانه پیگیر اتمام پروژه و تحویل آن به متقاضیان بود شرکت گاز استان تهران و مدیریت گاز اندیشه بود، چراکه به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها چندین کیلومتر خط فشارقوی کشیده و دو ایستگاه تقلیل فشار احداث شد.

آیینی گفت: پروژه مسکن مهر شهر جدید اندیشه یکی از پیشرفته‌ترین واحدهای مسکن مهر در سطح کشور است، چراکه در آن از بهترین و به‌روزترین فناوری‌ها بهره‌گیری شده‌است.

وی ادامه داد: این امر در نوع سازه،‌ نوع بتون و موارد مرتبط صورت گرفته‌است و به همین دلیل این واحدها می‌توانند مقاومت بالایی در برابر زلزله را داشته‌باشند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه اظهار کرد:‌ در نمای پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید اندیشه برخلاف روال رایج پروژه‌های مسکن مهر از ترکیب سنگ، آجر و کاشی فیروزه استفاده شده‌است که باعث زیبایی بالا برای پروژه شده و همه این اقدامات در راستای احترام بیشتر به متقاضیان صورت گرفته‌است.

وی بیان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۱ میلیارد تومان انجام شده‌است که ۷۰ میلیارد از محل تسهیلات بانکی و باقی مبالغ از محل آورده متقاضیان تأمین شده‌است و امیدواریم این تلاش دولتمردان که امروز به نتیجه رسید مرضی رضای خداوند و خشنودی مردم باشد.

وی در پایان متذکر شد: وظیفه خود می‌دانیم که از صبر و تحمل و بردباری متقاضیان و اقدام مؤثر پیمانکاران و سازنده‌ها که در سیر تکمیلی این پروژه‌ها ما را یاری کردند تشکر کنم.