پایان مسابقات فوتسال دهیاری های شهرستان شهریار گرامیداشت دهه فجر
پایان مسابقات فوتسال دهیاری های شهرستان شهریار گرامیداشت دهه فجر

شهریاریها : مسابقات فوتسال دهیاری ها (روستای های سطح شهرستان شهریار) که به همت بخشداری و اداره ورزش و جوانان در سالن ایثار شهر اندیشه برگزار شد، با شناخت تیم های برتر خاتمه یافت.  بخشدار مرکزی شهرستان شهریار در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور ژاله رو معاونت مالی و برنامه ریزی فرمانداری، احمد […]

شهریاریها : مسابقات فوتسال دهیاری ها (روستای های سطح شهرستان شهریار) که به همت بخشداری و اداره ورزش و جوانان در سالن ایثار شهر اندیشه برگزار شد، با شناخت تیم های برتر خاتمه یافت.

 بخشدار مرکزی شهرستان شهریار در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور ژاله رو معاونت مالی و برنامه ریزی فرمانداری، احمد عبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان و دیگر مسئولین همراه بود گفت: ورزش باعث دوری جوانان از ناهنجاری‌های اجتماعی همچون اعتیاد می‌شود و سلامتی، نشاط و امید به زندگی در جوانان را ایجاد می‌کند.
علیرضا گرجی افزود: استعدادهای بسیار خوبی در ورزش روستایی در نقاط مختلف شهرستان شناسایی شده که با درخشش در سطح کشوری و ملی موجب افتخارآفرینی برای شهرستان و استان شده اند.
این مقام مسئول با بیان اینکه این مسابقات ۲۴ تیم از روستاهای تابع شهرستان و به همت تربیت بدنی فرمانداری و اداره ورزش و جوانان در سالن های ورزشی فرمانداری و اثیار اندیشه برگزار شد، افزود: تقویت ورزش روستایی، افزایش نشاط و شادابی در بین جوانان و نوجوانان روستایی و تقویت روحیه مشارکت اجتماعی روستائیان از اهداف برگزاری این مسابقات است.
در دیدار پایانی این رقابتها تیمهای روستای فرارت و حصارساتی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم فرارت ۳ به ۱ حریف خود را مغلوب کرد و به مقام قهرمانی این دوره از رقابتها رسید و تیم های حصارساتی و الورد مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
شایان ذکر است در پایان این مسابقات گرجی از زحمات رهگذر مسئول تربیت بدنی فرمانداری،دهیاری ها و دیگر دست اندرکاران برگزاری این مسابقات تقدیر کرد.