پاک‌سازی کوه‌های دهک ملارد به مناسبت روز فرهنگ عمومی
پاک‌سازی کوه‌های دهک ملارد به مناسبت روز فرهنگ عمومی

شهریاریها : یعقوب مریدزاده از برگزاری مراسم پاک‌سازی کوه‌های دهک به مناسبت روز فرهنگ عمومی خبر داد. رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد بیان کرد: روز گذشته به مناسبت گرامیداشت روز فرهنگ عمومی کوه‌های دهک با هماهنگی به عمل آمده با آموزش و پرورش، تشکل‌های زیست محیطی، شهرداری منطقه و با حضور علاقه‌مندان محیط […]

۱۳۹۵۰۱۱۵۰۰۰۳۸۹_photoaشهریاریها : یعقوب مریدزاده از برگزاری مراسم پاک‌سازی کوه‌های دهک به مناسبت روز فرهنگ عمومی خبر داد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد بیان کرد: روز گذشته به مناسبت گرامیداشت روز فرهنگ عمومی کوه‌های دهک با هماهنگی به عمل آمده با آموزش و پرورش، تشکل‌های زیست محیطی، شهرداری منطقه و با حضور علاقه‌مندان محیط زیست پاک‌سازی شد.

وی تصریح کرد: این برنامه با اهدای کیسه‌های زباله و دستکش به حاضران، بعد از صرف صبحانه ساعت ۷ صبح روز جمعه آغاز و تا ظهر به طول انجامید که در طی این مدت مسیرهای کوه‌پیمایی مورد پاک‌سازی قرار گرفت.

مریدزاده خاطرنشان کرد: به دلیل رهاسازی انواع پسماندها توسط رهگذران این منطقه مملو از زباله‌هایی چون ظروف یک‌بار مصرف، بطری‌های آب و پاکت‌های پلاستیکی بود و این جمعیت دوستدار محیط زیست به منظور پاک‌سازی در این محل حضور یافتند.

وی در پایان متذکر شد: آموزش و فرهنگ‌سازی نقش عمده‌ای در حفظ محیط زیست داشته و این مهم با همکاری عموم مردم میسر است.