وضعیت ورزشی جانبازان و معلولان شهریار ارزیابی شد
وضعیت ورزشی جانبازان و معلولان شهریار ارزیابی شد

شهریاریها :  وضعیت ورزشی جانبازان و معلولان شهرستان شهریار در نشست سه‌جانبه روسای ادارات بهزیستی و ورزش و جوانان و رئیس هیأت ورزشی جانبازان و معلولین شهرستان در محل اداره بهزیستی ارزیابی شد. سعید بافنده رئیس هیأت ورزشی جانبازان و معلولین شهرستان شهریار در ابتدای جلسه از نحوه فعالیت این هیأت و امکانات ورزشی موجود […]

شهریاریها :  وضعیت ورزشی جانبازان و معلولان شهرستان شهریار در نشست سه‌جانبه روسای ادارات بهزیستی و ورزش و جوانان و رئیس هیأت ورزشی جانبازان و معلولین شهرستان در محل اداره بهزیستی ارزیابی شد.

سعید بافنده رئیس هیأت ورزشی جانبازان و معلولین شهرستان شهریار در ابتدای جلسه از نحوه فعالیت این هیأت و امکانات ورزشی موجود برای معلولین و جانبازان گزارشی ارائه کرد.

احمد عبدالوند رئیس ورزش و جوانان شهرستان شهریار نیز با توضیح اقدامات این اداره در راستای تقویت و ترویج ورزش جانبازان و معلولین برای بهبود فضای فیزیکی و تعمیرات مورد نیاز اماکن ورزشی این قشر قول مساعد داد.

در ادامه رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار ضمن تشکر و قدردانی از رئیس ورزش و جوانان شهرستان به امور ورزش جانبازان و معلولین، همکاری بهزیستی را در کمک به بهبود شرایط ورزش این عزیزان اعلام کرد.

خدامعلی نورانی متذکر شد: با توجه به اینکه اداره ورزش و جوانان متولی اصلی امور ورزشی بوده و در سازمان بهزیستی ردیف بودجه‌ای در این خصوص لحاظ نشده است اما سعی خواهیم کرد با بهره بردن از امکانات موجود سازمان و مشارکت خیرین شهرستان در این حوزه کمک حال این اداره باشیم.

در پایان مقرر شد روسای ادارات بهزیستی و ورزش و جوانان شهرستان شهریار و رئیس هیأت ورزشی جانبازان و معلولین شهرستان نشست مشترکی با معاون عمرانی فرماندار برای کمک به تقویت اماکن ورزشی جانبازان و معلولین داشته باشند.