وزش باد و گرد و خاک در تهران
وزش باد و گرد و خاک در تهران

شهریاریها : مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد و گرد و خاک در تهران و طوفان و رعد و برق در البرز خبر داد.  احد وطیفه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: با استقرار جریان‌های شمالی بر روی نوار شمالی کشور و سواحل دریای خزر که […]

we1شهریاریها : مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد و گرد و خاک در تهران و طوفان و رعد و برق در البرز خبر داد.

 احد وطیفه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: با استقرار جریان‌های شمالی بر روی نوار شمالی کشور و سواحل دریای خزر که با گذر ناوه تراز میانی جو از مناطق شمالی تا جنوبی دریای خزر همراه است،‌ طی روز شنبه، یکشنبه و اوایل دوشنبه آسمان استان‌های ساحلی دریای خزر نیمه ابری تا ابری خواهد بود که گاهی با بارش باران و در برخی نقاط با رگبار و رعد و برق همراه است.

به گفته وی، از بعدازظهر یکشنبه  تا اوایل دوشنبه این شرایط موجب تشدید ناپایداری جو در سواحل شمالی کشور، شمال شرق و ارتفاعات البرز خواهد شد که گاهی موجب طوفان تندری و رگبار و رعد و برق به صورت محلی می‌شود که احتمال رخداد این شرایط در خراسان شمالی، استان گلستان، نیمه شرقی مازندران و ارتفاعات البرز در بخش‌های میانی و شرقی بیشتر است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: فردا آسمان تهران  ابری و در بعدازظهرافزایش همراه با ابر در شهرهای جنوبی، باد و گرد و خاک در ارتفاعات، بارش پراکنده و گاهی رعد و برق است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت فردا ۳۵ و ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.