واحدهای صنفی فردیس راس ساعت ۲۴ تعطیل می‌شوند
واحدهای صنفی فردیس راس ساعت ۲۴ تعطیل می‌شوند

شهریاریها : سرپرست فرمانداری فردیس از تعطیلی واحدهای صنفی این شهرستان راس ساعت ۲۴ خبر داد و گفت: این مهم مصوبه شورای تامین است. حمید احدی پیش از ظهر چهارشنبه در اولین نشست شورای مواد مخدر شهرستان فردیس که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: طبق مصوبه شورای تامین و برای جلوگیری از […]

شهریاریها : سرپرست فرمانداری فردیس از تعطیلی واحدهای صنفی این شهرستان راس ساعت ۲۴ خبر داد و گفت: این مهم مصوبه شورای تامین است.

حمید احدی پیش از ظهر چهارشنبه در اولین نشست شورای مواد مخدر شهرستان فردیس که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: طبق مصوبه شورای تامین و برای جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی همه واحد های صنفی شهرستان ساعت ۲۴ تعطیل می شوند.

سرپرست فرمانداری فردیس از اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و دیگر ادارات مربوطه خواست در صورت مشاهده تخلف نسبت به پلمپ واحدهای صنفی متخلف اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه قانون استثنا نمی پذیرد، افزود: واحد های اجرایی این قانون نباید برای هیچ یک از واحد های صنفی استثنا قائل شوند.

احدی ساماندهی قلیان سراها را از مهم ترین اهداف شورای مواد مخدر اعلام کرد و گفت: به قدری سِرو قلیان در سفره خانه ها و چای خانه ها باب شده است که دیگر آنها را به نام قلیان سرا می شناسیم.

وی در ادامه با تاکید بر تشدید نظارت اصناف به سفره خانه ها، افزود: سفره خانه های سنتی غیر مجاز بدون هیچ معطلی پلمپ می شوند و نظارت بر سفره خانه های مجاز بیشتر می شود زیرا امکان بروز تخلف در این واحد ها وجود دارد.

سرپرست فرمانداری فردیس در بخش دیگری به گروه ترک اعتیاد «ان.ای» اشاره کرد و گفت: منش مبلغان این گروه برخاسته از عرفان مسیحیت است.

وی در ادامه از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس خواست تا مبلغی به کلاس های ترک اعتیاد «ان.ای» فرستاده شود که بتواند عرفان شیعی را جایگزین عرفان مسیحیت کند.

سرپرست فرمانداری فردیس با اشاره به این که اعتیاد یک بیماری است، گفت: در جامعه باید طریقه برخورد با این اشخاص آموزش داده شود زیرا آنها پس از بهبودی بسیار آسیب پذیر هستند.