به همت اداره بهزیستی جشن بزرگ رمضان ۹۵  در شهرستان ملارد برگزار شد
به همت اداره بهزیستی جشن بزرگ رمضان ۹۵  در شهرستان ملارد برگزار شد

شهریاریها :  جشن بزرگ رمضان با حضور فرماندار، امام جمعه، جمعی از مسوولان و هنرمندان در شهرستان ملارد بر گزار شد. به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، همزمان با نخستین شب ماه ضیافت الهی، جشن رمضان در تالار آسمان شهرستان ملارد  با هدف ترویج و گسترش سنت حسنه و اسلامی حمایت از نیازمندان و […]

جشن+گلریزان+در+ماه+رمضان+-+شهرستان+ملاردشهریاریها :  جشن بزرگ رمضان با حضور فرماندار، امام جمعه، جمعی از مسوولان و هنرمندان در شهرستان ملارد بر گزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، همزمان با نخستین شب ماه ضیافت الهی، جشن رمضان در تالار آسمان شهرستان ملارد  با هدف ترویج و گسترش سنت حسنه و اسلامی حمایت از نیازمندان و اکرام ایتام و اطعام نیازمندان با همکاری اداره بهزیستی و با حضور خطیبی فرماندار، حجت الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ملارد، جبله دادستان، روسای ادارت ورزش و جوانان، ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم قربانی رئیس اداره بهزیستی، ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان ماه میهمانی الهی به خبرنگار برنا گفت: بهزیستی شهرستان ملارد در این ماه پر خیر و برکت برنامه های مختلفی را برای خانواده بزرگ بهزیستی ترتیب داده است.

وی افزود، در این مراسم  از تولیدات و محصولات کارآفرینان  منطقه  عرضه و به فروش می رسد تا مردم خیر و نیکوکار از نزدیک با توانایی های این افراد آشنا شوند.

قربانی تاکید کرد، توجه به اشتغال و توانمندسازی خانواده‌های مورد حمایت جامعه هدف و زمینه خروج آنان از چرخه حمایتی با ایجاد مشاغل خرد و خانگی جزو اولویت های  بهزیستی   به شمار می رود.

رییس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در پایان از کمک مسوولان، خیرین و مردم به ملبغ یک میلیاردو سی میلیون ریال  در این مراسم خبر داد.