همایش یکروزه پلیس غرب استان تهران در شهریار برگزار شد
همایش یکروزه پلیس غرب استان تهران در شهریار برگزار شد

شهریاریها : همایش یکروزه پلیس غرب استان تهران با حضور معاون اجتماعی ناجا و دادستان نظامی استان تهران در شهریار برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، همایش یکروزه فرماندهان انتظامی و روسای کلانتریهای شهرستانهای غرب استان تهران با حضور سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا، حجت الاسلام شکرالله بهرامی دادستان نظامی استان تهران، سردار اصلانی […]

IMG20355902شهریاریها : همایش یکروزه پلیس غرب استان تهران با حضور معاون اجتماعی ناجا و دادستان نظامی استان تهران در شهریار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش یکروزه فرماندهان انتظامی و روسای کلانتریهای شهرستانهای غرب استان تهران با حضور سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا، حجت الاسلام شکرالله بهرامی دادستان نظامی استان تهران، سردار اصلانی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، مسئولین عقیدتی سیاسی حفاظت اطلاعات و روسای پلیسهای تخصصی این حوزه انتظامی در محل ستاد ویژه غرب استان در شهریار برگزار شد.

مردم؛ اصلی ترین سرمایه نیروی انتظامی هستند

در این مراسم سردار سعید منتظر المهدی مردم را اصلی ترین سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی برشمرد و اظهار داشت: افزایش امنیت اجتماعی و اعتماد عمومی یکی از وظایف اصلی پلیس است که برای حفظ این سرمایه های اجتماعی انجام می دهد.

معاون اجتماعی ناجا عنوان کرد: باید اعتماد عمودی که اعتماد مردم به مسئولین است، تقویت شود که در این صورت اعتماد افقی یا همان اعتماد میان خود مردم نیز اصلاح می شود.

این مسئول گفت: مهمترین وجه تمایز جوامع غربی با جامعه اسلامی، متوقف ماندن در دنیا است که نیروی انتظامی در ایران اسلامی با حرکت زیر پرچم امام حسین (ع) و سوار بر کشتی ولایت، به عنوان سربازان امام زمان (عج) در حال خدمت رسانی است.

عملکرد مطلوب فرماندهی غرب تهران در ایجاد احساس امنیت عمومی

حجت الاسلام بهرامی نیز در ادامه مراسم با اشاره به ضرورت نگاه و توجه ویژه پلیس به جامعه کودکان و القای فرهنگ صحیح به این نسل، اظهار داشت: توجه ویژه پلیس به کودکان موجب تقویت اعتماد عمومی مردم به نیروی انتظامی در آینده می شود و مردم پلیس را پشتیبان و حامی خود دانسته و به آن به عنوان یک نهاد قایل اعتماد توجه خواهند کرد.

این مسئول ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب فرماندهی غرب استان تهران در فرهنگسازی و ایجاد احساس امنیت اجتماعی، عنوان کرد: ارائه خدمات ناجا به مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراکه نقش مستقیمی در جلب اعتماد مردم داشته و در نتیجه افزایش اطمینان و آسایش مردمی را بدنبال خواهد داشت.

ناجا؛ در عرصه ایجاد امنیت اجتماعی و اعتماد مردمی پیشتاز است

وی با تاکید بر اهمیت امنیت اجتماعی در کشور، افزود: پلیس امروز در این عرصه پیشتاز است و مشارکت سازمانهای دیگر می تواند در طی مسیر کمک کننده بوده و احساس امنیت عمومی را در جامعه افزایش دهد.

دادستان نظامی استان تهران، تیزبینی، هوشیاری و نگاه صحیح به مسائل را از جمله ویژگیهای ماموران نیروی انتظامی برشمرد و متذکر شد: برخورد مناسب با شهروندان از ویژگیهای مهم پلیس اسلامی است و امروز کارکنان ناجا با جانفشانی و ایثار، امنیت را برای مردم به ارمغان آورده اند.