همایش تخصصی عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج شهریار برگزار می‌شود
همایش تخصصی عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج شهریار برگزار می‌شود

شهریاریها : غلامرضا الله‌وردی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان شهریار ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دل ملت ایران برای حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به وجود آمد. وی با اشاره به حمایت کامل امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از […]

20150410_0812431شهریاریها : غلامرضا الله‌وردی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان شهریار ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دل ملت ایران برای حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به وجود آمد.

وی با اشاره به حمایت کامل امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) در فرمایشات خود تاکید داشتند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی صد درصد نظامی و صد درصد عقیدتی و فرهنگی است.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار با اشاره به برنامه‌های این نهاد در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج تصریح کرد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار در هفته عقیدتی سیاسی برنامه‌های متنوعی دارد که شامل نشست‌های عقیدتی و بصیرتی در پایگاه‌های مقاومت بسیج، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری همایش سیاسی فرهنگی بسیجیان و تجلیل از مربیان عقیدتی و معلمان بسیجی و هادیان سیاسی است.

وی به شاخص‌ترین برنامه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج اشاره کرد و گفت: همایش تخصصی عقیدتی سیاسی توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار به عنوان شاخص‌ترین برنامه این نهاد در این هفته برگزار می‌شود.

الله‌وردی با اشاره به حضور اقشار مختلف بسیجی در همایش تخصصی عقیدتی سیاسی اظهار کرد: در این همایش اقشار مختلف بسیجی به ویژه مدیران عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی و مدیران نظارت ستادی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان حضور دارند.

وی با اشاره به زمان و محل برگزاری این همایش گفت: همایش تخصصی عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج شهرستان شهریار فردا سه‌شنبه 15 اردبیهشت در سالن شهید سیدی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار در پایان با اشاره به سخنرانی حجت‌الاسلام موسی سالمی امام جمعه شهر شهریار در این همایش گفت: در پایان این همایش از نفرات برتر عقیدتی سیاسی شهرستان شهریار با اهدای جوایزی تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.