همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهریار برگزار شد
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهریار برگزار شد

شهریاریها : به مناسبت هفته نیروی انتظامی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز جمعه در شهرستان شهریار برگزار شد. در این راهپیمایی خانوادگی که بیش از 12 هزار نفر حضور داشتند، افراد شرکت کننده مسیر میدان فرمانداری تا استادیوم شباهنگ را طی کردند. سردار اصلانی فرمانده انتظامی غرب استان تهران  در این مراسم با اشاره […]

IMG_8358

شهریاریها : به مناسبت هفته نیروی انتظامی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز جمعه در شهرستان شهریار برگزار شد.

در این راهپیمایی خانوادگی که بیش از 12 هزار نفر حضور داشتند، افراد شرکت کننده مسیر میدان فرمانداری تا استادیوم شباهنگ را طی کردند.

سردار اصلانی فرمانده انتظامی غرب استان تهران  در این مراسم با اشاره به برنامه های اجرا شده در هفته نیروی انتظامی در این شهرستان هدف از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی را تقویت روحیه نشاط و شادابی در جامعه عنوان کرد.

در ادامه همایش جوهری و گروسی ضمن تشکر از قدردانی از حاضرین در همایش و تشکر از مدیریت شرکت تعاونی شباهنگ اظهار امیدواری کردند این نوع همایش ها تداوم داشته باشد.

این همایش که با همکاری نیروی انتظامی،اداره ورزش و جوانان و مساعدت و حمایت شرکت تعاونی روستایی شباهنگ شهریار برگزار و به قید قرعه، یک دستگاه پراید و جوایز نفیسی از قبیل دوچرخه کوهستان، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و لوازم ورزشی .. به شرکت کنندگان اهدا شد.