هفته بسیج بر بسیجیان همیشه بیدار مبارک باد
هفته بسیج بر بسیجیان همیشه بیدار مبارک باد

شهریاریها : سلام بر تو که مروارید خاطرات همیشه زنده شهامت و استواری را در صدف جانت پرورانده ای . عشق الهیت را … وقلب آسمانیت…. را می ستایم و از خداوند می خواهم که فرزندان این مرزو بوم همیشه سربلند ، پاسدار خوبی برای ارزشها ی الهی باشند  بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت […]

شهریاریها : سلام بر تو که مروارید خاطرات همیشه زنده شهامت و استواری را در صدف جانت پرورانده ای .
عشق الهیت را … وقلب آسمانیت…. را می ستایم و از خداوند می خواهم که فرزندان این مرزو بوم همیشه سربلند ، پاسدار خوبی برای ارزشها ی الهی باشند

 بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدس، میان افراد و ملت است . همه میدانهائی که بسیج در آن حضور پیدا کرده است، میدانهائی ملی است؛
 میدانهایی که مربوط به همه ملت است،
هیج وقت کشور، از یک مجموعه عظیمی که از بهترین فرزندان کشور و با این خصوصیات تشکیل شده است، بی نیاز نیست.
بسیج در واقع، مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل، برای سربلندکردن کشور و ملت است.
امروز سازماندهی بسیج در سراسر کشور، بسیار وسیع است؛ اما این سازماندهی، یقینا از این گسترده تر خواهد شد، و با یک دید وسیع که نگاه کنیم، همه انسانهائی که این خصوصیات را دارند، در واقع جزء بسیجند.
 
درحقیقت همه انسانهای مومن، آگاه، بصیر، عاشق، متعهد، علاقه مند و آماده به کار، در هر میدانی از میدانها که هستند و آن میدان برای ملت مفید است، جزو بسیجند.
 
لذا بسیج، یک نام مقدس است. همه آحاد ملت، بخصوص اعضای بسیج، بسیج دانش آموزی، دانشجوئی، کارگری،صنفی و عشایری، یگانهای گوناگون بسیج و کسانی که جزو سازمان بسیج نیستند ،در واقع جزو بسیجند.
همه و همه در پای انجام تکلیف، حاضر و آماده باشندو خودشان را برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی آماده کنند. دفاع هم همیشه، با آلات قهریه نیست، با مشت نیست، با تفنگ نیست، گاهی دفاع با فهمیدن است.
گاهی دفاع از حقیقت، با حضور در جائی است.
شاید یکی از بزرگترین خدماتی که انقلاب به ملت ایران کرد، این بود که ذهنها را باز کرد، ذهنها را سیاسی کرد، چشمها را باز کرد، و همه را با مسائل کشور آشنا کرد. این آشنائی، این بصیرت، باید روز به روز بیشتر و زیادتر بشود. اگر این بشود، دشمن هیچ کاری نمی تواند انجام بدهد .