پ
  • شناسه : 8851
  • 07 شهریور 1394 - 16:41
  • 367 بازدید

هشدار پلیس در رابطه با سرقت از طریق غیرفعال کردن کلید enter عابر بانک

هشدار پلیس در رابطه با سرقت از طریق غیرفعال کردن کلید enter عابر بانک
هشدار پلیس در رابطه با سرقت از طریق غیرفعال کردن کلید enter عابر بانک

شهریاریها : رئیس پلیس فتا استان البرز در هشدار به شهروندان و دارندگان کارتهای عابر بانک در خصوص آخرین شیوه کلاهبرداران گفت : در صورت استفاده از دستگاههای کارت خوان و غیر فعال بودن کلید enter دستگاه را تا زمان عودت کارت عابر بانک رها نکنید. به گزارش گروه جوان وجامعه خبرگزاری برنا، به نقل […]

فتاشهریاریها : رئیس پلیس فتا استان البرز در هشدار به شهروندان و دارندگان کارتهای عابر بانک در خصوص آخرین شیوه کلاهبرداران گفت : در صورت استفاده از دستگاههای کارت خوان و غیر فعال بودن کلید enter دستگاه را تا زمان عودت کارت عابر بانک رها نکنید.

به گزارش گروه جوان وجامعه خبرگزاری برنا، به نقل از  پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ «یزدان نیکنام» به جدیدترین شگرد کلاهبرداری از دستگاه های عابر بانک اشاره کرد و اظهارداشت: افراد کلاهبردار در زمان پایانی وقت اداری بانکها اغلب ساعت 13:50 که درب بانک ها بسته می شود و فقط به مشتریان داخل بانک سرویس داده می شود در کنار عابر بانک و یا نزدیک آن مستقر می شوند سپس در یک فرصت مناسب به دستگاه خودپرداز مراجعه و با ریختن چسب روی کلید های تائید و انصراف (enter & cancel) منتظر مشتریان بانک می شوند .

وی افزود: پس از اینکه کاربر، کارت خود را وارد دستگاه خودپرداز کرد و با عدم کارکرد کلید enter مواجه شد، فرد کلاهبردار با نزدیک شدن به کاربر، رمز ورود را که مجدداً توسط صاحب کارت برای فعال کردن کلید enter وارد می کند دریافت و با وانمود به این موضوع که کارت وی نیز به همین نحو وارد دستگاه ATM شده و با همین مشکل مواجه شده، دارنده کارت را با خود همراه می کند تا به بانک که درب ورود آن از داخل قفل می باشد مراجعه کرده و از متصدیان بانک پیگیر کارت خود شوند.

رئیس پلیس فتا استان البرز تصریح کرد : در این لحظه و در غیاب صاحب کارت، همدست فرد کلاهبردار کارت را از دستگاه کارت خوان که به علت عدم وارد کردن هیچ کلیدی، کارت را عودت داده ، با در اختیار داشتن رمز ورود اقدام به خالی کردن حساب مشتریان می کند .

سرهنگ نیکنام در پایان از دارندگان کارتهای عابر بانک خواست هنگام استفاده از دستگاه ATM و مواجه شدن با چنین مواردی دستگاه را ترک نکنند زیرا دستگاه به صورت خودکار پس از 2 دقیقه کارت شما را عودت خواهد داد .

برچسب ها

نمره قبولی هیئت فوتبال شهریار در استعداد یابی ۶۷۰ فوتبالیست 28 اسفند 1402

نمره قبولی هیئت فوتبال شهریار در استعداد یابی ۶۷۰ فوتبالیست

شهریاریها - هیئت فوتبال شهرستان شهریار در برگزاری مسابقات فوتبال لیگ پایه و پیشکسوتان نمره قبولی گرفت.

۳۸ هزار ورزشکار در شهریار بیمه شدند 27 بهمن 1402

۳۸ هزار ورزشکار در شهریار بیمه شدند

شهریاریها - رئیس ورزش و جوانان شهرستان شهریار با اشاره به ارتقای ۶ سانتی‌متری سرانه‌ ورزشی شهرستان در سال جاری گفت: ۳۸ هزار ورزشکار در شهرستان شهریار به همراه بیمه ورزشی ساماندهی شده است.

رامندی و آشتیانی قهرمانان مرحله اول لیگ دوچرخه سواری دسته یکم جاده کشور 09 آبان 1402

رامندی و آشتیانی قهرمانان مرحله اول لیگ دوچرخه سواری دسته یکم جاده کشور

شهریاریها - نخستین مرحله دوچرخه سواری لیگ دسته یک جاده باشگاه‌های کشور آقایان رده سنی بزرگسالان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.