هشدار؛ طوفان در کمین البرزنشینان
هشدار؛ طوفان در کمین البرزنشینان

شهریاریها  به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سیستم ناپایدار جوی حاکم در بخش‌های مختلف استان البرز تا دو روز آینده ادامه خواهد داشت و کارشناسان هواشناسی درباره وزش توفان بی‌سابقه در کلانشهر کرج هشدار می‌دهند. بر این اساس، شرایط جوی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد شدید گزارش شده است […]

weشهریاریها  به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سیستم ناپایدار جوی حاکم در بخش‌های مختلف استان البرز تا دو روز آینده ادامه خواهد داشت و کارشناسان هواشناسی درباره وزش توفان بی‌سابقه در کلانشهر کرج هشدار می‌دهند.

بر این اساس، شرایط جوی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد شدید گزارش شده است و در برخی ساعات شاهد بارش رگبار بهاری و پدیده رعد و برق خواهیم بود.

روز گذشته سرعت وزش باد در استان البرز 58 کیلومتر در ساعت و 16 متر بر ثانیه بود که به نسبت روزهای عادی افزایش دو الی سه برابری را نشان می‌دهد.

اداره کل هواشناسی استان البرز با توجه به جو ناپایدار حاکم بر هوا از شهروندان خواسته است از توقف در حاشیه رودخانه اکیدا خودداری نمایند و در صورت توقف یا پیاده‌روی در سطح شهر، از محل‌های ایمن عبور نمایند.

این اداره کل اطلاعیه‌های جداگانه‌ای را برای بخش‌های کشاورزی، صنعتی و تولیدی صادر کرده و کارشناسان این سازمان هشدارهای لازم را ارایه کرده‌اند.

با توجه به ویژگی رگباری بارش‌های بهاری، توصیه می‌شود برای پیشگیری از خسارات احتمالی از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها اجتناب شود و تهمیدات لازم در نظر گرفته شود.