پ
  • شناسه : 11704
  • 25 اردیبهشت 1396 - 4:41
  • 450 بازدید

هزار و ۲۸۳ شعب اخذ رای در استان البرز وجود دارد

هزار و ۲۸۳ شعب اخذ رای در استان البرز وجود دارد
هزار و ۲۸۳ شعب اخذ رای در استان البرز وجود دارد

شهریاریها : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز با بیان اینکه جدول شعب ثبت نام و اخذ رای در استان طراحی و تعداد هزار و ۲ شعبه اخذ رای شهری برای دو انتخابات در نظر گرفته شده است، گفت: هزار و ۲۸۳ شعب اخذ رای در استان البرز وجود دارد.   به […]

شهریاریها : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز با بیان اینکه جدول شعب ثبت نام و اخذ رای در استان طراحی و تعداد هزار و ۲ شعبه اخذ رای شهری برای دو انتخابات در نظر گرفته شده است، گفت: هزار و ۲۸۳ شعب اخذ رای در استان البرز وجود دارد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا ، عبادالله کامکار در نهمین جلسه هیات بازرسی انتخابات استان البرز که پیش از ظهر سه شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، هیات های بازرسی استان تشکیل و حوزه وظایف آنها مشخص است افزود: تمهیدات و تدابیر لازم برای تحقق وظایف محوله در خصوص انتخابات اندیشیده شده است.

 

وی با بیان اینکه با توجه اهمیت امر، در انتخاب سربازرسین دقت لازم صورت گرفته ادامه داد: تاکنون ۱۰ جلسه استانی و ۲۶ جلسه در شهرستان ها در حوزه بازرسی انتخابات تشکیل شده است.

 

کامکار گفت: همکاری فرمانداران برای تامین منابع سخت افزاری و نرم افزاری انجام گرفته تا شاهد برگزاری انتهاباتی پرشور باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز خاطرنشان کرد: انتخاب بازرسین و سربازرسین با توجه به صلاحیت افراد صورت گرفته که در این رابطه مکاتبات لازم با دستگاه های اجرایی در خصوص آزاد کردن وقت افراد مورد نیاز انجام شده است.

 

کامکار اضافه کرد: آموزش بازرسان و سربازرسان برای دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا جز دستورالعمل هایی بوده که در سطح استان البرز اجرایی شده است، همچنین اهتمام جدی بر اجرای دقیق دستورالعمل های واصله و هماهنگی لازم با فرمانداران در خصوص وظایف محوله انجام گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز بیان کرد: رفع عیب و نقص در درون و برون از حوزه های انتخابیه به طور جد توسط بازرسان رصد و پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ها باید توجه لازم در خصوص دفترچه آموزشی بازرسین و سربازرسین شعب اخذ رای داشته باشند، گفت: کتاب اموزشی از اهمیت بالایی برخوردار است، اموزش بازرسان با توجه به مطالعه این کتاب تمکیل تر خواهد شد

برچسب ها

۳ بازارچه عیدانه در نقاط مختلف شهرقدس برپا می‌شود 15 اسفند 1402

۳ بازارچه عیدانه در نقاط مختلف شهرقدس برپا می‌شود

شهریاریها - رییس شورای اسلامی شهرقدس از برپایی ۳ بازارچه عیدانه در نقاط مختلف شهر با هدف ساماندهی بساط‌ گستران و جلوگیری از سد معبر و کاهش ترافیک د روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قدسر ایام پایانی سال خبر داد.

صدای انفجار در شهرقدس امنیتی نبود/حادثه حریق مطرح است 27 بهمن 1402

صدای انفجار در شهرقدس امنیتی نبود/حادثه حریق مطرح است

قدس- فرماندار قدس گفت: صدای انفجار در شهرقدس امنیتی نبود و حادثه حریق مطرح است.

برخورد دو دستگاه کامیون بروی پل دامداران هفت جوی حادثه ساز شد 09 مهر 1402

برخورد دو دستگاه کامیون بروی پل دامداران هفت جوی حادثه ساز شد

شهریاریها - برخورد دو دستگاه کامیون به دلیل عدم حق تقدم از سوی راننده در جاده معادن منطقه هفت جوی از توابع شهرستان حادثه ساز شد

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.