نشست تخصصی مدیران مراکز غیر دولتی شهرستان ملارد به مناسبت هفته بهزیستی
نشست تخصصی مدیران مراکز غیر دولتی شهرستان ملارد به مناسبت هفته بهزیستی

شهریاریها : همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی با شعار : بالندگی و صیانت اجتماعی با توسعه به زیستن نشست تخصصی مدیران مراکز توانبخشی غیردولتی شهرستان ملارد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد ،در این مراسم که با حضور مهندس خطیبی فرماندار شهرستان، مجتبی شاهقلیان معانت سیاسی و اجتماعی فرمانداری، معصومه بیات رئیس […]

شهریاریها : همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی با شعار : بالندگی و صیانت اجتماعی با توسعه به زیستن نشست تخصصی مدیران مراکز توانبخشی غیردولتی شهرستان ملارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد ،در این مراسم که با حضور مهندس خطیبی فرماندار شهرستان، مجتبی شاهقلیان معانت سیاسی و اجتماعی فرمانداری، معصومه بیات رئیس اداره اجتماعی فرمانداری، دکتر پرستو منصوری معاونت توانبخشی بهزیستی استان تهران، مرتضی قربانی ریاست اداره، نمایندگان ادارات شهرستان و مدیران مراکز توانبخشی غیر دولتی شهرستان ملارد حضور داشتند مسائل و مشکلات این مراکز مانند: شناسنامه بیماران، دفن بیماران مجهول الهویه، انجام امور درمانی و آزمایشات مربوطه، قطعی آب مراکز، ثبت نام فرزندان معلول در مدارس، بیمه سلامت و …. مطرح گردید.

مهندس خطیبی ضمن تبریک به مناسبت هفته بهزیستی و خسته نباشید به مدیران مراکز گفت : بهزیستی از مجموعه هایی است که با حداقل امکانات بیشترین خدمات را ارائه می دهد. مجموعه های مراکز غیر دولتی در کنار خدمات خود اشتغال زایی هم دارند.   تعدادی از مشکلات در سطح شهرستان قابل پیشگیری و رفع بوده ولی بسیاری از آنها باید در سطح کشور برطرف شوند.

مرتضی قربانی نیز ضمن تشکر از پیگیریهای مسئولین شهرستان ملارد و توجه ویژه آنها به بهزیستی و مراکز خصوصی گفت: بهزیستی در بسیاری از موارد نقش محوری دارد ولی در عین حال برای رسیدن به هدف خود که همانا ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف سازمان میباشد نیازمند حمایت و همکاری تمامی ارگانهاست.

در ادامه این نشست دکتر منصوری عنوان کرد: بخش غیر دولتی بازوی توانمند سازمان هستند و ما با کمک همکاران این بخش سعی در رفع پاره ای آسیبها و مشکلات جامعه داریم.

 

وی افزود: با توجه به اینکه حجم بالایی از بیماران مراکز توانبخشی و اجتماعی شهرستان ملارد را بیماران مجهول الهویه تشکیل میدهند قاعدتا با مشکلات بهداشتی، درمانی زیادی نیز روبرو هستند که با حمایت و همکاری سایر ارگانهای شهرستان قابل پیگیریست و سازمان هم با پرداخت یارانه سعی در رفع پاره ای از این مشکلات دارد.

در پایان این نشست نمایندگان ادارات آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان و… نیز آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در چارچوب قوانین و دستور العمل سازمان خود با مراکز توانبخشی غیر دولتی اعلام نمودند.