نخستین جلسه اتاق فکر ورزش صبحگاهی در شهریار برگزار شد
نخستین جلسه اتاق فکر ورزش صبحگاهی در شهریار برگزار شد

شهریاریها : به منظور رفع معضلات نخستین جلسه هماهنگی ورزش صبحگاهی با حضور مسئولان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛این جلسه با حضور فردین هزارخانی رئیس هئیت ورزشهای همگانی ،طیب حیدری دبیر هئیت و مسئول تربیت بدنی شهرداری،خانم ها مرادی،حیدری،کاشانی،صبائی و محمدی از مربیان فعال ایستگاه های ورزش صبحگاهی  […]

img_95122000شهریاریها : به منظور رفع معضلات نخستین جلسه هماهنگی ورزش صبحگاهی با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛این جلسه با حضور فردین هزارخانی رئیس هئیت ورزشهای همگانی ،طیب حیدری دبیر هئیت و مسئول تربیت بدنی شهرداری،خانم ها مرادی،حیدری،کاشانی،صبائی و محمدی از مربیان فعال ایستگاه های ورزش صبحگاهی  در خصوص رفع مشکلات و هم اندیشی هر چه بهتر برگزار شدن کلاس های صبحگاهی برگزار گردید.

هزارخانی رئیس هئیت ورزشهای همگانی شهرستان شهریار؛ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مربیان و همچنین قدردانی از تلاش های طیب حیدری مسئول تربیت بدنی شهرداری شهریار در فعال سازی و پربار تر کردن ایستگاه های ورزش صبگاهی در سطح شهر  بر متنوع تر کردن فعالییت ایستگاه ها در بین عموم تاکید کردند.

وی اظهار داشت؛ این هئیت تلاش کرده با هدف ایجاد نشاط و شادابی در بین ورزشکاران ایستگاه های صبحگاهی برنامه های متنوعی را به اجرا در خواهد آورد و گلگشت خانوادگی در هر ماه نیز بر اساس همین رویکرد برنامه ریزی خواهد شد.

هزارخانی ادامه داد: آماده‌سازی مربیان بانوان جهت حضور در مسابقات طناب‌زنی و آمادگی‌جسمانی و برگزاری کلاس آموزش کمک‌های اولیه با ارایه مدرک معتبر از دیگر برنامه‌های هئیت همگانی در بخش ایستگاه‌های فعالیت بدنی در سال جاری خواهد بود.

وی از مربیان خواست تا با همکاری، همفکری و ارایه انتقادات و پیشنهادات سازنده در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه های ورزشی و توسعه ورزش همگانی در شهریار این هئیت را همراهی کنند.

در ادامه این نشست طیب حیدری دبیر هئیت و مسئول تربیت بدنی شهرداری شهریار به بیان شرایط عمومی و اختصاصی ایستگاه‌های فعالیت بدنی پرداخت و گفت: حضور به موقع و مستمر مربی در ایستگاه، تخصص و تبحر در انجام حرکات ورزشی متناسب با سن افراد حاضر در ایستگاه، جمع‌آوری اطلاعات ورزشکاران جهت ارزیابی تاثیر ورزش صبحگاهی بر سلامت ایشان، همکاری جهت برگزاری مسابقات زنگ ورزش و درون ایستگاهی از اهم فعالیت‌های مربیان در این ایستگاه‌ها است.

وی از افتتاح پایگاه ورزش صبحگاهی بوستان پیامبر اعظم(ص) کهنز در هفته سلامت خبر داد و اظهار امیدواری کرد که تا پایان سالجای تعداد ایستگاه صبحگاهی افزایش پیدا کند.