ناکامی قاچاقچیان در حمل 593 کیلو مواد افیونی در رباط کریم
ناکامی قاچاقچیان در حمل 593 کیلو مواد افیونی در رباط کریم

شهریاریها به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، سردار ناصر اصلانی با اشاره به کشف 593 کیلو و 850 گرم هروئین، تریاک و حشیش، توقیف 3 دستگاه خودرو و دستگیری 2 قاچاقچی موادمخدر در سه عملیات جداگانه در غرب استان تهران گفت: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم در حین گشت‌زنی […]

13930706000670_PhotoAشهریاریها به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، سردار ناصر اصلانی با اشاره به کشف 593 کیلو و 850 گرم هروئین، تریاک و حشیش، توقیف 3 دستگاه خودرو و دستگیری 2 قاچاقچی موادمخدر در سه عملیات جداگانه در غرب استان تهران گفت: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم در حین گشت‌زنی در خیابان درختی رباط کریم به یک دستگاه خودروی پژو پارس نوک مدادی با دو سرنشین مشکوک شده و به آنها دستور ایست دادند، اما سرنشینان بدون توجه به دستور پلیس با خودرو متواری شدند.

وی افزود: در جریان درگیری با قاچاقچیان موادمخدر و تیراندازی به سمت خودروی حامل قاچاقچیان، یکی از چرخ‌های خودرو مورد اصابت گلوله قرار گرفت و خودرو در کمربندی میدان الغدیر به سمت آبشناسان متوقف شد.
اصلانی تصریح کرد: 475 کیلو و 500 گرم تریاک و 78 کیلو و 300 گرم حشیش کشف و در این خصوص پرونده تشکیل و به پلیس مبارزه با مواد مخدر ارسال شد و تلاش برای دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد.
فرمانده انتظامی انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به عملیات دوم پلیس و کشف 9 کیلو و 950 گرم هروئین، بیان کرد: مأموران گشت یگان امداد شهرستان رباط کریم حین گشت‌زنی در اتوبان تهران-ساوه به یک دستگاه خودرو با یک سرنشین مظنون شده و دستور ایست دادند که راننده خودرو به محض دیدن مأموران از محل متواری شد و مأموران، قاچاقچیان را تعقیب و پس از طی مسافتی خودرو متوقف شد.

رئیس پلیس غرب استان تهران بیان داشت: با دستگیری راننده خودرو به نام “ر-م” در بازرسی از آن از زیر صندلی شاگرد 9 کیلو و 950 گرم هروئین و از داخل داشبورت خودرو مبلغ 76 میلیون ریال وجه نقد کشف شد.
اصلانی به عملیات سوم پلیس رباط کریم و کشف 30 کیلو و 100 گرم تریاک اشاره کرد و گفت: مأموران گشت یگان امداد حین گشت‌زنی و کنترل محورهای اصلی در اتوبان تهران-ساوه به یک دستگاه خودروی سواری با یک سرنشین مظنون شده و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: با توقیف خودرو در بازرسی از آن 30 کیلو و 100 گرم تریاک در زیر صندلی خودرو و نیم گرم مواد روانگردان شیشه در داشبورت خودرو کشف و راننده به نام “ع-ه” دستگیر و جهت بررسی و بازجویی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شد.

به گفته وی؛ قاچاقچیان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده قضائی و گذراندن مراحل قانونی روانه زندان شدند.