نامزدهای شهرداری شهریار تا ۷ مرداد رزومه کاری خود را ارائه کنند
نامزدهای شهرداری شهریار تا ۷ مرداد رزومه کاری خود را ارائه کنند

شهریاریها : منتخب مردم شهریار در پنجمین دوره شورای اسلامی این شهر گفت:هفتم مرداد،آخرین مهلتِ ارائه رزومه کاریِ نامزدهای جلوس بر کرسی مدیریت شهری شهریار است. بهزاد درخشان، در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به نقش بارز و تعیین کننده مدیریت شهری در حصول توسعه پایدارِ شهری،اظهار داشت: به تبع شهر […]

شهریاریها : منتخب مردم شهریار در پنجمین دوره شورای اسلامی این شهر گفت:هفتم مرداد،آخرین مهلتِ ارائه رزومه کاریِ نامزدهای جلوس بر کرسی مدیریت شهری شهریار است.

بهزاد درخشان، در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به نقش بارز و تعیین کننده مدیریت شهری در حصول توسعه پایدارِ شهری،اظهار داشت: به تبع شهر شهریار نیز از این قاعده مستثنی نیست و مجموعه شورای اسلامی شهر شهریار تلاش می کند با خِرَد جمعی و هم اندیشی مثبت و سازنده،نسبت به انتخاب شهردار اصلح اقدام کند.

وی افزود:تاکنون دو جلسه با اعضای جدید شورای اسلامی شهر شهریار(دوره پنجم) برگزار شده که پیرو آن مقرر شد متقاضیان جلوس بر کرسی مدیریت شهریِ شهریار به عنوان یکی از مهمترین و استراتژیک ترین مناطق در غرب استان تهران،رزومه کاری و اهداف و برنامه های خویش را تا پایان ساعت اداریِ روز شنبه هفتم مرداد ماه، به غلامرضا رهگذر(یکی دیگر از منتخبین مردم در شورای شهر پنجم شهریار) ارائه کنند.

درخشان عنوان کرد:بعد از دریافت رزومه ها،مشخصا بر روی مصادیق بحث و بررسی خواهد شد و با هم اندیشی و خرد جمعی نسبت به انتخاب شهردار اصلح ، اقدام خواهد شد.

منتخب مردم شهریار در شورای شهر پنجم این منطقه گفت:حتی المقدور تلاش می شود فرآیند انتخاب شهردار زمان بَر و طولانی نشود که البته در این فرآیند،کیفیت ، قربانیِ کمیتِ زمانی نخواهد شد و اهتمام برای تسریع زمانی در انتخاب شهردار در راستای پیگیری هر چه مطلوب تر امور شهری خواهد بود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در ارتباط با اصلی ترین مولفه ها در انتخاب شهردار عنوان کرد:بنده یک عضو از شورای شهر هستم و عموما اقتضائات شورا چنان است که به هر حال نظرات و زاویه دیدِ اعضا،متعدد و متنوع می باشد اما شخصا معتقدم  ، سلامت کاری ، رویه و روحیه عدالت ورزی ، از مهمترین شاخصه ها در انتخاب شهردار خواهد بود.

درخشان گفت:قطعا اعضای دیگر شورای شهر نیز ، نسبت به اهمیت برجسته این عنصر،اتفاق نظر خواهند داشت لذا به هر ترتیب ، انتخاب شهردار منوط به تامین و احراز مجموعه ای از الزامات،ضروریات و مصالح شهری است که در نهایت با بررسی،پردازش و رای گیری اعضای شورا،محقق خواهدشد.

منتخب مردم در شورای شهر پنجمِ شهریار در خاتمه یادآور شد:متقاضیانِ نقش آفرینی و قبول مسئولیت در کرسیِ مدیریت شهری شهریار،نسبت به مهلت مقررِ اشاره شده،توجهات لازم را لحاظ کنند زیرا بعد از زمان قید شده( از امروز تا پایان وقت اداریِ هفتم مرداد ماه)،به هیچ عنوان رزومه و سوابق کاری نامزدها،پذیرفته نخواهد شد.