ناجی خبر داد: پروژه تعریض پل رودخانه شادچای تا اواخر تیر به بهره‌برداری می‌رسد
ناجی خبر داد: پروژه تعریض پل رودخانه شادچای تا اواخر تیر به بهره‌برداری می‌رسد

شهریاریها : فرماندار شهرستان بهارستان گفت: تعریض پل رودخانه شادچای بدلیل قرار گرفتن در یک نقطه پرترافیک تا اواخر تیرماه امسال به بهره برداری خواهد رسید. به گزارش خبرنگار مهر، سعید ناجی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از نقاط مختلف شهری شهرستان بهارستان اظهار داشت: با آغاز عملیات آسفالت ریزی گسترده معابر و […]

IMG092914951شهریاریها : فرماندار شهرستان بهارستان گفت: تعریض پل رودخانه شادچای بدلیل قرار گرفتن در یک نقطه پرترافیک تا اواخر تیرماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید ناجی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از نقاط مختلف شهری شهرستان بهارستان اظهار داشت: با آغاز عملیات آسفالت ریزی گسترده معابر و بازسازی ویژه رودخانه شادچای و چندین پروژه عمرانی، زمینه رضایت شهروندان فراهم شد.

وی از پروژه تعریض پل و دیوارچینی رودخانه شادچای، خیابانهای امیرکبیر، 30 متری شهید ستاری شرقی، پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راه آدران، کانال سیاب بازدید و از اهم اقدامات شهرداری قدردانی نیز خبر داد.

این مسئول اعلام کرد: تعریض  رودخانه شادچای بدلیل قرار گرفتن در یک نقطه پرترافیک تا اواخر تیرماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

ناجی یادآور شد: کم عرض بودن پل رودخانه شادچای یکی از عوامل ترافیک جاده ساوه است که با بهره برداری از این پروژه، حجم ترافیک این جاده به صورت چشمگیری کاهش خواهد یافت.

فرماندار بهارستان، مشکل سد معبر را از دیگر عوامل ترافیک جاده ساوه برشمرد وجود نمایشگاه های ماشین و توقف ماشین های آنها در حاشیه جاده و دستفروشان از مصادیق سد معبر در این جاده است که شهرداری گلستان در نظر دارد این مشکل را رفع کند.