موفقیت انجمن حمایت از زندانیان شهریار در سال 93
موفقیت انجمن حمایت از زندانیان شهریار در سال 93

نصرت‌الله کلهر عصر امروز در مراسم سالانه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان شهریار اظهار کرد: جای قدردانی و تشکر از خیرین و شهروندان فهیم شهرستان شهریار دارد که با اعتماد و باوری که به این مجموعه‌ دارند گام‌های زیبنده‌ای را در راستای حمایت از این انجمن برداشته‌اند. وی به ارائه گزارش عملکرد این […]

13940307000472_PhotoA

نصرت‌الله کلهر عصر امروز در مراسم سالانه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان شهریار اظهار کرد: جای قدردانی و تشکر از خیرین و شهروندان فهیم شهرستان شهریار دارد که با اعتماد و باوری که به این مجموعه‌ دارند گام‌های زیبنده‌ای را در راستای حمایت از این انجمن برداشته‌اند.

وی به ارائه گزارش عملکرد این مجموعه در سال 93 پرداخت و بیان کرد: درآمد کلی انجمن شامل اجاره املاک اداری و تجاری، فروش ضایعات زندان قزل‌حصار، کمک‌های مردمی، اجاره‌های دریافتی معدن، سود مشارکت و صدور جواز کسب به مبلغ 9 میلیارد و 278 میلیون و 500 هزار ریال بوده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهریار تصریح کرد: خوشبختانه اعضای انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان افرادی توانمند، لایق و خیراندیش هستند و با ارتباط، پیگیری و حمایت‌های مستمر خود موفقیت‌های چشمگیری را در راستای توانمندسازی این انجمن به همراه داشته‌اند.

وی در پایان با تشریح هزینه‌های این انجمن متذکر شد: مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی به خانواده‌های زندانیان، هزینه کمک به آزادی 19 نفر از زندانیان، هزینه کمک به زندان‌های استان، اجاره پرداختی معدن به اداره آبفای استان تهران، هزینه حقوق و بیمه کارکنان، دفتر امام جمعه و هزینه‌های جاری نیز به مبلغ 4 میلیارد و 25 میلیون ریال بوده است.