موج جدید بارش ها از فردا وارد کشور می شود
موج جدید بارش ها از فردا وارد کشور می شود

شهریاریها : مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از ورود موج جدید بارش ها از عصر فردا از شمال غرب و غرب کشور خبر داد. احد وظیفه در گفتگو با مهر، افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی امروز بارش های پراکنده و خفیف در برخی نقاط شمال شرق ادامه داشته و به […]

we1شهریاریها : مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از ورود موج جدید بارش ها از عصر فردا از شمال غرب و غرب کشور خبر داد.

احد وظیفه در گفتگو با مهر، افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی امروز بارش های پراکنده و خفیف در برخی نقاط شمال شرق ادامه داشته و به تدریج این سامانه بعد از ظهر از کشور خارج می شود. همزمان امشب موج ضعیفی کشور را تحت تأثیر قرار داده و موجب بارش های پراکنده در برخی نقاط شمال غرب و به تدریج دامنه های البرز مرکزی می شود.

به گفته وی، فردا بارش های پراکنده علاوه بر شمال غرب و دامنه های البرز در شمال شرق نیز رخ می دهد و از اواخر این روز سامانه از کشور خارج می شود.

وظیفه اظهار داشت: روز چهارشنبه سامانه فعال بارشی از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور شده و روز پنجشنبه علاوه بر این نواحی دامنه ای البرز و زاگرس را نیز تحت تأثیر قرار داده و سبب بارش برف و باران می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: این سامانه تا روز شنبه در کشور فعال است و از سه شنبه و طی روز چهارشنبه وزش باد نسبتا شدید در استان های اردبیل و گیلان مشاهده می شود.

وی افزود: فردا آسمان تهران نیمه ابری در شهر های شمالی ابری همراه با بارش پراکنده و گاهی وزش باد و به تدریج کاهش ابر خواهد بود. دمای هوای پایتخت فردا با یک درجه افزایش نسبت به امروز به 12 و 2 درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

سلامت نیوز: موج جدید بارش ها از فردا وارد کشور می شود