مهندس رهنما:پروژه شهید صیاد شیرازی از طرح های مهم شهری در شهریار است
مهندس رهنما:پروژه شهید صیاد شیرازی از طرح های مهم شهری در شهریار است

شهریاریها : شهردار شهریار گفت:پروژه شهید صیاد شیرازی از پروژه های بسیار عظیم و برجسته ای است که بدون اغراق می توان آن را در زمره طرح های ملی تعریف کرد. مسعود رهنما ضمن اشاره به موقعیت خاص منطقه ای شهریار در  غرب استان تهران اظهار داشت:تراکم جمعیتی، نزدیکی به پایتخت و دسترسی به شاهراه […]

شهریاریها : شهردار شهریار گفت:پروژه شهید صیاد شیرازی از پروژه های بسیار عظیم و برجسته ای است که بدون اغراق می توان آن را در زمره طرح های ملی تعریف کرد.

مسعود رهنما ضمن اشاره به موقعیت خاص منطقه ای شهریار در  غرب استان تهران اظهار داشت:تراکم جمعیتی، نزدیکی به پایتخت و دسترسی به شاهراه های مواصلاتی ویژه ای که از حیث تردد و حمل و نقل نقش حائز اهمیتی را ایفا  می کنند از مولفه های برجسته ای است که لزوم بهبود زیرساخت های مرتبط با این عرصه را بیش از پیش ضروری می سازد.

شهردار شهریار عنوان کرد:در همین راستا، طرح ها و پروژه های متعددی تعریف و طراحی شده است که با بهره برداری از آن، گام های بسیار مثبت و سازنده ای در حوزه تردد و عبور و مرور وسایل نقلیه برداشته خواهد شد.

وی افزود:پیش بینی و تصویب ۹۰ میلیارد تومان اعتبار از نمونه تصمیمات و تدابیر اتخاذ شده ای است که با همکاری و همگرایی شورای شهر شهریار مدنظر قرار گرفته و با تزریق آن به پروژه های تقاطع غیر همسطح، رضایتمندی عمومی مردم ساکن در این خطه به نحو شایسته تری تأمین خواهد شد.

رهنما عنوان کرد:تقاطع های غیر همسطح شادچای، ورودی فاز یک اندیشه و شهید صیاد شیرازی در کنار تقاطع غیر همسطح امیرکبیر از نمونه طرح های قابل توجهی است که با قرار گرفتن آن در مدار بهره برداری، بخش مهمی از دغدغه های مرتبط با ترافیک و حمل و نقل مرتفع خواهد شد.

شهردار شهریار در خصوص پروژه شهید صیاد شیرازی گفت:طرح مذکور از پروژه های بسیار عظیم و برجسته ای است که بدون اغراق می توان آن را در زمره طرح های ملی تعریف کرد.

وی یادآور شد:خوشبختانه با تعامل و پشتیبانی شورای شهر، فرمانداری و دیگر نهادها و دستگاه های مسئول، موانع پیش رو در مسیر اجرای پروژه تا حدود بسیاری مرتفع شده و امیدواریم با تسریع فرآیند عملیاتی و اجرایی پروژه، شاهد پیشرفت هر چه بیشتری در این حوزه باشیم و بدون تردید مجموعه مدیریت شهری شهریار نیز برای حصول این امر همچون گذشته از هیچ اقدام سازنده ای دریغ نخواهد کرد.