مهندس ایرج مرادبیگی شهردار صباشهر شد
مهندس ایرج مرادبیگی شهردار صباشهر شد

شهریاریها : مراسم معارفه اولیه آقای مهندس ایرج مرادبیگی در سالن اجتماعات صباشهر برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی شورا و شهرداری صباشهر جلسه معارفه شهردار صباشهر، مهندس ایرج مرادبیگی با حضور حجت الاسلام والمسلمین موحدی نیا امام جمعه محترم صباشهر، مهندس امینی معاونت محترم فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان شهریار، ریاست و اعضای محترم […]

شهریاریها : مراسم معارفه اولیه آقای مهندس ایرج مرادبیگی در سالن اجتماعات صباشهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شورا و شهرداری صباشهر جلسه معارفه شهردار صباشهر، مهندس ایرج مرادبیگی با حضور حجت الاسلام والمسلمین موحدی نیا امام جمعه محترم صباشهر، مهندس امینی معاونت محترم فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان شهریار، ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی، سرپرست، معاونین و مدیران شهرداری در سالن جلسات برگزار گردید. در ابتدای جلسه مهندس اژدری ریاست محترم شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام اربعین گزارشی از نحوه انتخاب شهردار بیان نمودند.

در ادامه امام جمعه محترم صباشهر در سخنانی با عرض تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) و تقدیر از زحمات شهردار سابق، دکتر کرمزاده و سرپرست شهرداری، موفقیت روزافزون شهردار جدید صباشهر را در ارائه خدمت بهتر به شهروندان آرزو نمودند .

مهندس ایرج مرادبیگی نیز به عنوان شهردار صباشهر ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی (ع) از اعضای محترم شورای اسلامی این شهر به جهت انتخاب خود به عنوان شهردار و خدمتگزار مردم صباشهر تقدیر و بیان داشتند ان­شاالله با وفاق و همدلی، بهتر از گذشته در خدمت مردم و شهروندان فهیم صباشهر باشیم.

در پایان جلسه مهندس امینی معاونت فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان شهریار ضمن تشکر از حضور مهمانان حاضر در جلسه انتخاب آگاهانه و کارشناسی شده اعضای شورای اسلامی شهر به جهت معرفی آقای مهندس مرادبیگی به عنوان شهردار صباشهر را تبریک گفته و ضمن تقدیر از زحمات شهرداران سابق و سرپرست شهرداری به معضلات موجود در شهر اشاره و بیان داشتند که با همکاری اعضای شورای اسلامی نسبت به اولویت بندی مشکلات موجود و رفع آن اقدام عاجل نمایند.

همچنین حکم انتصاب مهندس ایرج مرادبیگی ضمن تقدیر و تشکر از سرپرست شهرداری جناب آقای مهندس قاسمی به ایشان اعطاء گردید.