مهدوی: جام باشگاه‌های جهان از المپیک سخت‌تر است
مهدوی: جام باشگاه‌های جهان از المپیک سخت‌تر است

شهریاریها :پاسور شهریاری تیم والیبال باشگاه بانک سرمایه می‌گوید با تلاش فراوان به دنبال بهترین نمایش در جام باشگاه‌های جهان هستیم.  مهدی مهدوی کاپیتان شهریاری باشگاه بانک سرمایه که پس از رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو از بازی‌های ملی خداحافظی کرده بود، اما هم‌اکنون در باشگاهش برای حضور در جام باشگاه‌های جهان که از ۱۲ تا […]

شهریاریها :پاسور شهریاری تیم والیبال باشگاه بانک سرمایه می‌گوید با تلاش فراوان به دنبال بهترین نمایش در جام باشگاه‌های جهان هستیم.

 مهدی مهدوی کاپیتان شهریاری باشگاه بانک سرمایه که پس از رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو از بازی‌های ملی خداحافظی کرده بود، اما هم‌اکنون در باشگاهش برای حضور در جام باشگاه‌های جهان که از ۱۲ تا ۱۷ دسامبر ۲۰۱۷ در لهستان برگزار می‌شود فعالیت دارد.

 
مهدوی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان که به میزبانی لهستان برگزار می‌شود بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. به نظرم تورنمنت پیش رو حتی سخت‌تر از رقابت‌های المپیک است چرا که باشگاه‌های حاضر در این تورنمنت از بهترین بازیکنان جهان بهره می‌برند.
 
باشگاه بانک سرمایه در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های ایران در لیگ برتر به حساب می‌آید و در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به عنوان قهرمانی باشگاه‌های آسیا دست یافته است.
 
این پاسور ایرانی پس از فراغت از بازی‌های ملی بیشتر زمانش را با دختر ۶ ساله‌اش “گلبو” سپری می‌کند. در هفته‌های اخیر مهدوی با تراشیدن موهای سرش با چهره‌ای جدید در لیگ وارد شد و هدفش از این کار را حمایت از کودکان سرطانی اعلام کرد. این حرکت او بازتاب رسانه‌ای زیادی را در بین اهالی والیبال داشت.