مهدوی : امیدوارم مردم خوشحال شده باشند
مهدوی : امیدوارم مردم خوشحال شده باشند

شهریاریها : مهدی مهدوی کاپیتان تیم بانک سرمایه گفت : به خاطر  بازیهای نه چندان دلچسب در المپیک، اصلا روحیه خوبی نداشتیم و به این برد نیاز داشتیم. قهرمانی در باشگاه های آسیا خیلی خوب بود و امیدوارم مردم خوشحال شده باشند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال ، مهدی مهدوی ،پاسور اول تیم بانک […]

JAAY8605-270x158شهریاریها : مهدی مهدوی کاپیتان تیم بانک سرمایه گفت : به خاطر  بازیهای نه چندان دلچسب در المپیک، اصلا روحیه خوبی نداشتیم و به این برد نیاز داشتیم. قهرمانی در باشگاه های آسیا خیلی خوب بود و امیدوارم مردم خوشحال شده باشند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال ، مهدی مهدوی ،پاسور اول تیم بانک سرمایه بعداز قهرمانی در باشگاه های آسیا با شکست تیم العربی قطر اظهار داشت : تجربه  به ما خیلی کمک کرد. بازیکنان تیم قطری دریافت و توپ گیری خیلی خوبی داشتند و بنابراین بازی امروز احتیاج زیادی به صبر و حوصله داشت. آنها اکثر توپ های ما را خیلی خوب دریافت می کردند و اگر قرار بود ما عصبی شویم در توپ های برگشتی آنها موفق می شدند. اما بازیکنان ما  خیلی خوب کار کردند هم در دفاع و هم  حمله. اگر خوب نبودیم می باختیم. وقتی قهرمانی باشد همه چیز خوب می شود. به خاطر آن بازیها درالمپیک ما روحیه خوبی نداشتیم و به این برد نیاز داشتیم. امیدوارم با این قهرمانی مردم هم خوشحال شده باشند.

وی با اشاره به ست اول افزود: در ست اول دریافت بازیکنان ما که مشکل پیدا کرد ،دردسر ساز شد. البته باز هم رسیدیم و ۲۴ بر ۲۴ مساوی شدیم،اما  بالاخره همه این مسائل خاصیت بازی فینال است. حساسیت بالاست و جو سنگینی بود. با این حال ما نشان دادیم تیم بزرگ و با تجربه ای هستیم و توانستیم  به بازی برگردیم. با اینکه تیم قطر تیم آماده ای بود و چهار بازیکن خارجی داشت، خدا را شکر ما پیروز شدیم. بعداز چند وقتی که در والیبال روی سکوی قهرمانی نرفته بود ، خانواده والیبال  به این سکو  احتیاج داشت. به همه مردم  تبریک می گویم ، به ویژه مسئولان تیم  که با صبوری ما را حمایت کردند. با اینکه در اختیار تیم نبودیم  و در خدمت تیم ملی بودیم کمک کردند و خیلی با فدراسیون همکاری  کردند.

کاپیتان بانک سرمایه درخصوص بحث بازیکنان در ست دوم گفت: خاصیت تیم های عربی است تا از حریف عقب می مانند و وقتی برای آنها شرایط  سخت می شود با ترفند کری خوانی و… پییش می روند. نمی دانم بگویم حرفه ای گری است  یاچیز دیگری.  نمی دانم اسم آن را چه بگویم ؟ با این حال ما  خیلی خوب توانستیم با پشت سرگذاشتن این شرایط پیروز شویم.