مهاجرپذیری یکی از مشکلات آموزش و پرورش در شهرستان‌های استان تهران است
مهاجرپذیری یکی از مشکلات آموزش و پرورش در شهرستان‌های استان تهران است

شهریاریها : علی‌اصغر فانی ظهر امروز در شهرستان شهریار حاضر شد و از دبستان قائم ۳ خادم آباد شهریار بازدید کرد و پس از حضور در کلاس‌های درس، در جمع آموزگاران حاضر و در فضایی صمیمی با آنها گفت‌وگو کرد. وزیر آموزش و پرورش در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: […]

۱۳۹۵۰۲۱۰۰۰۰۵۱۷_PhotoAشهریاریها : علی‌اصغر فانی ظهر امروز در شهرستان شهریار حاضر شد و از دبستان قائم ۳ خادم آباد شهریار بازدید کرد و پس از حضور در کلاس‌های درس، در جمع آموزگاران حاضر و در فضایی صمیمی با آنها گفت‌وگو کرد.

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: هفته معلم را به تمام همکاران، معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنها تبریک عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات آموزش و پرورش در شهرستان‌های استان تهران، مهاجرت بی‌رویه هم‌وطنان از دیگر نقاط کشور به این مناطق است.

فانی تصریح کرد: با وجود تمامی این مشکلات همکاران ما در اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به همراه مدیران مدارس تلاش کردند و با این پدیده به گونه‌ای برخورد کردند که در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت‌های خوبی در حوزه آموزش و پرورش هستیم.

وی خاطرنشان کرد: قبل از این دیدار از اردوگاه شهید منتظری واقع در شهریار بازدید داشتیم، این اردوگاه بازسازی شده و بسیاری از نیازهای آن تأمین شده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم با ادامه روند رسیدگی به شهرستان‌های استان تهران بتوانیم شاهد رشد و پیشرفت آموزشی این استان باشیم.

وی اظهار کرد: باید از کسانی که اقدام به انبوه‌سازی می‌کنند اما به ایجاد زیرساخت‌های ضروری

آن از جمله فضای آموزشی نمی‌پردازند گلایه کنم، در دو سالی که از عمر این دولت می‌گذرد به گونه‌ای برنامه‌ریزی و عمل کردیم که دانش‌آموزان مشکلی نداشته باشند.

فانی در پایان با اشاره به ایجاد واحدهای آموزشی در پروژه‌های مسکن مهر متذکر شد: وزارت آموزش و پرورش از طریق سازمان نوسازی با همکاری وزارت راه و شهرسازی تلاش کرد تا مشکل واحدهای آموزشی در پروژه‌های مسکن مهر را حل کند.