ملارد قهرمان کشتی با چوخه کشور شد
ملارد قهرمان کشتی با چوخه کشور شد

شهریاریها : ملارد-تیم کشتی با چوخه ملارد با کسب ۴۰ امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات کشوری کشتی با چوخه را از آن خود کرد.  تیم کشتی با چوخه شهرستان ملارد عصر امروز با کسب ۴۰ امتیاز در مسابقات کشتی با چوخه کشوری بر سکوی قهرمانی ایستاد. تیم شیروان با ۳۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت […]

شهریاریها : ملارد-تیم کشتی با چوخه ملارد با کسب ۴۰ امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات کشوری کشتی با چوخه را از آن خود کرد.

 تیم کشتی با چوخه شهرستان ملارد عصر امروز با کسب ۴۰ امتیاز در مسابقات کشتی با چوخه کشوری بر سکوی قهرمانی ایستاد.

تیم شیروان با ۳۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم بجنورد با ۲۷ امتیاز سوم شد.

مسابقات کشتی با چوخه کشوری که از صبح امروز با حضور ۱۵ تیم و ۹۳ کشتی گیر از ۴ استان تهران، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی در مجموعه ورزشی شهید ثمری شهرستان ملارد برگزار شد با قهرمانی تیم ملارد و معرفی نفرات برتر پایان یافت.

در وزن ۶۶ کیلوگرم حمید سلیمانیان از شیروان به مقام قهرمانی، بهزاد وحدانی از بجنورد به مقام نایب قهرمان رسیدند و موسی امانی از شیروان مدال برنز کسب کرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز حمید نظام دوست از ملارد مقام اول، پرویز ولی زاده از بجنورد مقام دوم و میلاد حسنی از شیروان مقام سوم را کسب کردند.

وزن ۸۴ کیلوگرم اما صحنه قدرت نمایی ملاردی ها بود، وزنی که سعید مولایی قهرمان و الیاس علی اکبری نایب قهرمان هر دو از ملارد بودند و سعید محمدی حسن از شیروان توانست مقام سوم را کسب کند.

قهرمان وزن ۹۶ کیلوگرم نیز محمد تیموری از ملارد بود و یونس ولی زاده بجنورد و وحید قائمی از اسفراین به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

قهرمانی وزن  مثبت ۹۶ کیلوگرم اما به امین جعفرزاده از چناران رسید و حسن عباسپور از فاروج مقام دوم و مسلم نوری و سعید قاسمی  به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

بر اساس این گزارش تیم فاروج نیز برنده کاپ اخلاق شد.