معرفی دبیر و نائب رئیس بانوان هیات انجمن های ورزشی شهرستان شهریار
معرفی دبیر و نائب رئیس بانوان هیات انجمن های ورزشی شهرستان شهریار

شهریاریها : با حکم رئیس هیأت انجمن های ورزشی شهرستان شهریار دبیرو نائب رئیس بانوان این هیات منصوب شدند. به گزارش هیئت انجمن های ورزشی شهرستان شهریار : رضا عبدی ریئس هیئت انجمن های ورزشی طی حکمی ” حامد فهیمی ” را به سمت دبیر و “خانم مصور ” را به عنوان نائب رئیس بانوان […]

۸sd5_axشهریاریها : با حکم رئیس هیأت انجمن های ورزشی شهرستان شهریار دبیرو نائب رئیس بانوان این هیات منصوب شدند.

به گزارش هیئت انجمن های ورزشی شهرستان شهریار : رضا عبدی ریئس هیئت انجمن های ورزشی طی حکمی ” حامد فهیمی ” را به سمت دبیر و “خانم مصور ” را به عنوان نائب رئیس بانوان این هیئت منصوب کرد.

بنابراین گزارش در این حکم آمده است :

خدمت به عرصه علم و دانش از جمله توفیقات الهی است که خداوند تبارک و تعالی انجام آن را در زمره اعمال برتر و نیکو قرار داده است.بی شک زحمات و تلاش شبانه روزی شما در امور ورزش در خور تقدیر و تشکر می باشد. لذا با توجه به تعهد ، تخصص و تجارب ارزنده شما به موجب این حکم جنابعالی به سمت دبیر هیات انجمن های ورزشی شهرستان شهریار منصوب می گردید . امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

لازم به ذکر است فهیمی دبیرهئبت کاراته شهرستان شهریار نیز می باشد.

همچنین در این جلسه ” خلیلی ” به عنوان مسئول روابط عمومی ، ” سید رسول موسوی ” به عنوان مسئول انجمن طناب کشی و ” خانم مصور ” به عنوان مسئول انجمن دارت  هیئت معرفی گردیدند.