مشکلات گورستان نصیر آبادباغستان توسط مقامات کشوری بررسی شده است
مشکلات گورستان نصیر آبادباغستان توسط مقامات کشوری بررسی شده است

شهریاریها: نماینده مردم شهریار،قدس و ملاردگفت: باحضور مقامات ارشد دولتی، مشکلات گورستان نصیر آباد، ضعف های زیر ساختیِ غرب استان تهران و راهکارهای موثر برای احداث گرمخانه در این منطقه بررسی شد. محمد محمودی شاه نشین در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه ناخوشایند آرامستان باغستان(نصیر آباد) اظهار داشت: ماجرای تلخ  […]

شهریاریها: نماینده مردم شهریار،قدس و ملاردگفت: باحضور مقامات ارشد دولتی، مشکلات گورستان نصیر آباد، ضعف های زیر ساختیِ غرب استان تهران و راهکارهای موثر برای احداث گرمخانه در این منطقه بررسی شد.

محمد محمودی شاه نشین در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه ناخوشایند آرامستان باغستان(نصیر آباد) اظهار داشت: ماجرای تلخ  مذکور با همه ناملایمات و حزن واندوهی که به همراه داشت، باعث ایجاد فرصت های ویژه ای نیز شد که حضور برخی مسئولان ارشد دولتی در شهرستان های ملارد و شهریار از نمونه های آن به شمار می رود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص جزئیات نشست اشاره شده، عنوان کرد:جلسه مذکور با حضور فرماندار، استاندار تهران، رئیس دفتر ریاست جمهوری، وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی و معاون سازمان بهزیستی کشور، فرماندهی ویژه انتظامی غرب استان تهران و روسای دستگاه های فعال شهرستانی برگزار و تصمیمات مطلوبی در خصوص مقابله و مبارزه با معضل مواد مخدر، اشتغالزایی و ضعف های  زیرساختی در شهرستان های حاشیه ای تهران همچون شهریار، قدس و ملارد اتخاذ شد.

محمودی شاه نشین عنوان کرد:طی بازدیدی که از مرکز ترک اعتیاد اخوان در ملارد انجام پذیرفت، نحوه خدمات رسانی به بیماران وگورخواب هایی که از آرامستان نصیر آباد به این مجموعه منتقل شده بودند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت:بازدیدی نیز با حضور مقامات مذکور از آرامستان نصیر آباد صورت گرفت و از نزدیک، مطالبات و انتظارات ساکنان این محدوده استماع شد.

محمودی شاه نشین عنوان کرد:عمده دغدغه ساکنان نصیرآباد شهریار به توزیع مواد مخدر معطوف می شود که با اتخاذ تصمیماتی مقرر شد، به موضوع رسیدگی شود و تدابیری نیز برای تقویت بنیه مجموعه انتظامی این منطقه و احداث گرمخانه  در محدوده غرب استان تهران مد نظر قرار گرفت.

وی افزود:بهبود زیرساخت های ورزشی و بحث و تبادل نظر در خصوص ابعاد و الزامات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و عمرانی شهرستان های غرب استان تهران از دیگر مواردی بود که بصورت ویژه بررسی شد.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس یادآور شد:با عنایت به مباحث صورت گرفته، قرار بر این شد تا پنجشنبه هفته آینده، طی جلسه ای با حضور رئیس دفتر  ریاست جمهوری در تهران، تصمیمات و تدابیر اتخاذ شده در خصوص مشکلات، کمبودها و نارسایی های این منطقه با جزئیات هر چه بیشتر بررسی شود.