مشکلات غرب تهران در دیدگاه دکتر روحانی بزرگنمایی شد
مشکلات غرب تهران در دیدگاه دکتر روحانی بزرگنمایی شد

گروه سیاسی شهریاریها : حسین گروسی در مورد پیامد های سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران گفت : سفرهای حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در قالب سفر های استانی در پایتخت برای شهرستانهای استان سبب خیر و برکت است. نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : استان […]

3222572_464

گروه سیاسی شهریاریها : حسین گروسی در مورد پیامد های سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران گفت : سفرهای حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در قالب سفر های استانی در پایتخت برای شهرستانهای استان سبب خیر و برکت است.

نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : استان تهران با وجود استقرار دولت تدبیر و امید در مقایسه با سایر استانهای کشور کمتر از سوی رئیس جمهور در قالب اینگونه سفر ها مورد لطف قرار می گرفت .

گروسی با تاکید بر اینکه اعتبارات خاص هدیه رئیس جمهور در سفر استانی به غرب تهران بود ، اضافه کرد : زیر ساخت ها در شهرستانهای غرب تهران از ساختاری ضعیف و فرسوده برخوردار است و این اعتبارات به آن روح تازه ای خواهد داد .

نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : اعتدال شعار دولت تدبیر و امید است و باید در راستای خدمات رسانی به استانهای کشور این اعتدال حفظ شود .