مسیر و سخنرانان راه‌پیمایی شهرستان‌های غرب استان تهران
مسیر و سخنرانان راه‌پیمایی شهرستان‌های غرب استان تهران

شهریاریها : مسیر و سخنرانان راه‌پیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در غرب استان تهران مشخص شد و مردم ولایی و دیدن‌دار این منطقه همانند سال‌های گذشته حضور پرشوری در این مراسم خواهند داشت. راه‌پیمایی روز ۱۳ آبان در شهریار از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۳ آبان از میدان شهدای گمنام مقابل بقعه امامزاده اسماعیل(ع) در مرکز […]

۱۳۹۳۰۸۱۱۰۰۰۵۴۶_PhotoAشهریاریها : مسیر و سخنرانان راه‌پیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در غرب استان تهران مشخص شد و مردم ولایی و دیدن‌دار این منطقه همانند سال‌های گذشته حضور پرشوری در این مراسم خواهند داشت.

راه‌پیمایی روز ۱۳ آبان در شهریار از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۳ آبان از میدان شهدای گمنام مقابل بقعه امامزاده اسماعیل(ع) در مرکز شهریار آغاز می‌شود و سخنران این مراسم سردار جوانی مشاور عالی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

در شهرستان ملارد راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان از میدان امام خمینی (ره) آغاز شده و تا مسجد خاتم‌الانبیا (ص) ادامه دارد و حجت‌الاسلام سید حسین حسینی‌نوری امام جمعه ملارد سخنران این مراسم خواهد بود.

راهپیمایی ۱۳ آبان در رباط کریم از روبه‌روی شهرداری این شهر آغاز شده و تا میدان معلم ادامه دارد و سخنران این مراسم معاون سازمان بازرسی کل کشور است.

مردم شهرستان بهارستان نیز مسیر فلکه اول گلستان تا فلکه دوم مدرسه محتشم کاشانی را راهپیمایی کرده و حجت‌الاسلام سید مرتضی صفایی امام جمعه شهر گلستان در این مراسم سخنرانی می‌کند.

مردم ولایی اسلامشهر از مقابل ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان راه‌پیمایی خود را آغاز کرده و تا مصلای شهر اسلام‌شهر ادامه می‌دهند و سخنران این مراسم حسن حبیبی‌پور مدیر اداره آموزش و پرورش این شهرستان خواهد بود.