مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان های استان تهران اعلام شد
مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان های استان تهران اعلام شد

شهریاریها : رئیس ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس شهرستان های استان تهران مسیرهای راهپیمایی این روز بزرگ را اعلام کرد و از برگزاری 35 راهپیمای برای حمایت از مردم غزه در سطح استان خبر داد. حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار […]

IMG15174436شهریاریها : رئیس ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس شهرستان های استان تهران مسیرهای راهپیمایی این روز بزرگ را اعلام کرد و از برگزاری 35 راهپیمای برای حمایت از مردم غزه در سطح استان خبر داد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه اظهار داشت: در چهارده روز گذشته رژیم اشغالگر قدس از هوا و دریا و زمین به ملت بی دفاع فلسطین حمله کرده و صدها کودک و زن بی گناه را به خاک و خون کشیده است.

این مسئول افزود: پخش صحنه های متعدد جنایات رژیم صهیونیستی بر ضد ملت فلسطین اوج وحشی گری مدرن را به معرض نمایش گذاشته و در این میان چهره منفور اسرائیل را بیش از گذشته برای جهانیان به تصویر کشیده است.

وی عنوان کرد: امروز بسیاری از دولتمردان و مردم آزادیخواه جهان به بصیرت و پیش بینی امام راحل (ره) مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس پی برده اند و اکنون همه مردم جهان شعار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که “اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود” را سر می دهند.

محمودی متذکر شد: اگر چه برخی حکام مرتجع عرب در قبال جنایات رخ داده سکوت کرده و برخی مجامع بین المللی و استکبار جهانی از رژیم غاصب اسرائیل حمایت می کنند اما عموم ملت های آزادیخواه جهان با حضور در خیابان ها حمایت خود را از فلسطین اعلام کرده اند.

این مسئول افزود: توانمندی و قدرت دفاعی جنبش حماس و به هلاکت رسیدن تعداد زیادی از افسران رژیم صهیونیستی موجب وحشت سران اسرائیلی شده به طوریکه هم اکنون اسرائیل به دنبال آتش بس و کاهش میزان خسارات وارده بر خود است.

وی بیان کرد: ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس از مدت ها قبل در شهرستان های استان تهران تشکیل شده و برای برگزاری راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است، انشالله در روز جمعه حماسه ای ماندگار از ملت ایران ثبت خواهد شد.

محمودی خبر داد: راهپیمایی یوم الله روز جهانی قدس از ساعت 11 صبح در شهرستان های استان تهران آغاز و به مصلاهای نماز جمعه ختم خواهد شد، سخنرانان و کارشناسان مسائل سیاسی نیز درباره آخرین وضعیت غزه برای مردم سخن خواهند گفت.

 مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس به شرح زیر اعلام می شود:

اسلامشهر: از مقابل ناحیه سیدالشهدا، جاده ساوه، خیابان تختی به سوی مصلای نماز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام اکرمی مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت

پاکدشت: از میدان آزادگان به سوی مصلای نماز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام علیزاده معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

پیشوا: از مسجد امام خمینی(ره) به سوی صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) با سخنرانی عباس ملکوتی خواه فرماندار شهرستان پیشوا

دماوند: از میدان امام خمینی(ره) تا مصلای نماز جمعه با سخنرانی منوچهر محمدی معاون سابق وزیر امور خارجه

رباط کریم: از شهرداری تا مصلای نماز جمعه با سخنرانی سردار افشار قائم مقام فرماندهی جنگ نرم

ری: از سه راه ورامین به سوی حرم عبدالعظیم حسنی با سخنرانی حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

شمیرانات: از لواسان و رودبار قصران به سوی مصلای نماز جمعه

شهریار: از خیابان انقلاب، خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، مصطفی خمینی، خیابان آیت الله بهشتی، میدان معلم، چهارراه مخابرات، میدان امام خمینی و  خیابان انقلاب به سوی مصلای نماز جمعه با سخنرانی سید حمید روحانی رئیس مرکز تاریخ پژوهی انقلاب

فیروزکوه: از میدان سپاه به سمت شهرک ولیعصر تا مصلای نماز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام رضوانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروزکوه

قدس: از میدان قدس، بلوار امام و میدان آزادی به سوی مصلای نماز جمعه

قرچک: از میدان کلانتری به سوی مسجد جامع با سخنرانی سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

گلستان: از فلکه دوم گلستان به سوی مصلی نماز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام طباطبایی معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

ملارد: از مسجد جامع، مسجد امام زمان، مسجد حضرت ابوالفضل، خیابان امام خمینی و مسجد امام صادق(ع) به سوی مصلای نماز جمعه

ورامین: از میدان امام حسین(ع) به سوی میدان امام خمینی و مسجد جامع شهرستان ورامین با سخنرانی مهرداد بذرباش نماینده مردم تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی

حجت الاسلام محمودی در پایان متذکر شد: همچنین در تمامی مناطق و بخش های استان تهران شامل قیامدشت، خاورشهر، بومهن، قلعه نو، جوادآباد، خیرآباد، حسن آباد، چهاردانگه، باقرشهر، آبسرد، احمدآباد مستوفی، اندیشه، باغستان، پرند، کن، صباشهر، صفادشت، نصیرشهر، نسیم شهر، واوان و وحیدیه مراسم راهپیمایی به سوی مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.